Leonoor schreef:Dat zegt niets, fokker heeft altijd voorrang
Tja, kan hier niks meer tegen in brengen merk ik wel.... heb je er nog eentje over?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Leonoor schreef:Dat zegt niets, fokker heeft altijd voorrang

Zitten jullie mijn moppie nu al onderling te verdelen? 

dan is er hier nog wel een plekje over hoor!! Woon lekker vrij, met weinig verkeer,veel weide waar muizen in zitten en heeeeel veeeeel liefde.... Zammie schreef:Ja, maar mocht het nu echt niet lukken....dan is er hier nog wel een plekje over hoor!! Woon lekker vrij, met weinig verkeer,veel weide waar muizen in zitten en heeeeel veeeeel liefde....
Leonoor schreef:Zammie schreef:Ja, maar mocht het nu echt niet lukken....dan is er hier nog wel een plekje over hoor!! Woon lekker vrij, met weinig verkeer,veel weide waar muizen in zitten en heeeeel veeeeel liefde....
de door mij gefokte bengalen mogen onder geen enkele voorwaarde los naar buiten.....

Leuk zo'n dagboek en wat een mopje
.
heb dit dagboek geheel gemist maar gelukkig gevonden nu 
En Satin... die is gewoon om te
moni66 schreef:denk ook niet dat mensen beseffen hoeveel zo'n poesje kost
moni66 schreef:denk ook niet dat mensen beseffen hoeveel zo'n poesje kost

Hij deed al een paar dagen net alsof hij me nog steeds niet leuk vond, maar ondertussen wilde hij ook steeds maar met de muisjes spelen waar ik ook mee speelde en als ik hem achterna liep deed hij niet zo sjachereinig meer tegen me. Dus ik merkte wel dat hij me stiekem best wel lief vond 

die laatste en dan jouw tekst erbij!