Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(is woensdag dus dat ze aankomen, gezien de tijd) Joyckuh schreef:Ow het is echt mijn droom om een zoutwateraquarium te hebben en die vol te stoppen met spongebob's en een octo als dat gaat (sandy met ruimtepak zal moeilijker worden....) maar ik heb er het geld niet voorAnders had ik hem al
Toen we het beestje binnenkregen hebben we hem snel in een dicht emmertje gedaan met luchtgaten, en een week daarna aan een dierentuin gedoneerd, die er wel wat mee kon. Naar mijn weten heb je geen andere niet-giftige octopussen die je op zeewater kunt houden hihi.
Die meneer krabs is echt wel heel erg gaaf, wij verkopen ze ook op het werk.
Even serieus, ik vind dat hetzelfde als koraalduivels, die zijn ook giftig. En sommige soorten slangen, spinnen etc.. Je moet er gewoon mee uitkijken en naar mijn mening ook niet vastpakken/ knuffelen of te dicht bij in de buurt komen. Maar goed, nou vrees ik ook dat een octopus vele malen te groot word voor een aquarium en alle dure vissen opeten, dus het zou sowieso in dat opzicht al niks kunnen worden
Dus houd ik het dan maar bij zeepaardjes
)
Moeten ze ook plantjes e.d. hebben?
).
ik zal het eens aan mijn moeder vragen
hoeveel cm hoog zijn ze als ze groot zijn ?

en zoooo leuk!!!
fjord_brucht schreef:Hoi ik had je nog geen berichtje gestuurd.
Maar mijn slakjes hebben de post niet overleefd ze kwamen ook een dag later dan je gezegd had dus ben bang dat ze op het postkantoor zijn blijven liggen.
) groot! Jeetje zeg! Wel een gaaf huisje
.
.