Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
silvana schreef:Nu denk ik wel dat de TS te jong is om op de meeste cursessen te worden toegelaten maar ze hebben bij sommige hondescholen ook leuke kinder cursessen.
_Esther schreef:@Skitter: Ik ga niet naar de hondenschool met Nina, Ik vind dat je je hond zelf moet opvoeden op je eigen manier
bergkraai schreef:_Esther schreef:@Skitter: Ik ga niet naar de hondenschool met Nina, Ik vind dat je je hond zelf moet opvoeden op je eigen manier
Dat is de grootste onzin die je maar schrijven kunt.. De cursus laat je gewoon manieren zien hoe je het zou kunnen doen.. En het is ook nog eens heel erg goed voor de hond, deze leert met andere honden omgaan (natuurlijk krijg ik nu een reactie van je dat deze dat al perfect kan). Veel mensen EN dieren leren ontzettend veel van een cursus.. Ik heb met 3 honden van pupcursus t/m G&G 1 gelopen.. En met elke nieuwe hond zou ik weer op zn minst een puppycursus aflopen..
Verder is het een ontzettend leuke hond, ik hoop dat je erg veel plezier van haar zult hebben!
Oslo_girl schreef:er staat niet hoe LANG er wordt gesprongen per keer. Als er 5 minuten per keer gesprongen word kan het in mijn ogen geen kwaad.
Het is toch beter voor een hond om een leuk leven te hebben, dan dat hij de hele dag stil zit... want stakts stoot hij zijn hoofd.....
ja.... dat is leuk voor je hond...
Het is mooi dat je hond het zo super leuk vind.... ga er gewoon mee door zou ik zeggen, maar kijk wel hoe lang je haar laat springen.
_Esther.... als ik jou was zou ik me niet te veel aantrekken van deze berichten... gewoon een keer in de week springen, een paar minuten... dan komt het wel goed!
_Esther schreef:Goed, nu moet ik het wel toegeven zeker? Het is niet goed voor Nina om zo (veel) te springen. Ik stop er dus ook mee. (tenminste, ik wacht nog een halfjaar)
Wacht maar, over 7 maanden komt er hier nog een topic over! Dan zal ik eens tonen hoe goed Nina springen kan!!
_Esther schreef:Goed, nu moet ik het wel toegeven zeker? Het is niet goed voor Nina om zo (veel) te springen. Ik stop er dus ook mee. (tenminste, ik wacht nog een halfjaar)
Wacht maar, over 7 maanden komt er hier nog een topic over! Dan zal ik eens tonen hoe goed Nina springen kan!!
Blingh schreef:Leuk,
Onze schapendoes is de 30ste 1 jaar geworden dus die mag mee naar flyball maar wil er ook mee behendigheid gaan doen. Met mijn York doe ik nu zo`n 1,5 jaar flyball..
miekelover schreef:Blingh schreef:Leuk,
Onze schapendoes is de 30ste 1 jaar geworden dus die mag mee naar flyball maar wil er ook mee behendigheid gaan doen. Met mijn York doe ik nu zo`n 1,5 jaar flyball..
ik kan pas na stage weer gaan flyballen op school. doe je de 28ste ook mee aan de behendigheid wedstrijd
_Esther schreef:De enige reden dat we dit doen is omdat Nina hier heel veel plezier in heeft,(wat wel duidelijk is op de foto's denk ik)
Goed, we vinden wel een ander spelletje waarmee ze zich amuseert. Maar we blijven dit toch een paar keer in de maand doen.