tessyke schreef:ik haal liever mijn ratten bij een rattery, is dat nu zo onmogelijk te begrijpen
en een doos knagen ze in no time door
Maar waarom doe je dat dan niet? Je bent toch wel oud genoeg om geen impulsieve aankopen te doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tessyke schreef:ik haal liever mijn ratten bij een rattery, is dat nu zo onmogelijk te begrijpen
Soprano schreef:tessyke schreef:ik haal liever mijn ratten bij een rattery, is dat nu zo onmogelijk te begrijpen
Maar waarom doe je dat dan niet? Je bent toch wel oud genoeg om geen impulsieve aankopen te doen?
Globetje schreef:Geef mij maar een baasje die er info over heeft opgezocht en ook heeft gezorgd dat de rat een warme "overtocht" heeft samen met een soortgenootje.
Soprano schreef:Ik zie trouwens dat je in Antwerpen woont.
Mijn ratjes komen van Rattery Pintor in Wuustwezel, zeer goede rattery!!
Verder is er ook nog Rattery het Rattenrijk in Deurne, Rattenopvang Ratito in Gent, de ROLL,...
Moeilijk is het niet hoor om aan een leuk ratje te komen als je in Antwerpen woont.
Redrumfox schreef:Wat een gigantische aanstellerij zeg.. jezus, ik denk dat dit diertje 1000 maal liever bij Tessyke woont dan opgewreten te worden door een slang of wat dan ook.
Tessyke: veel plezier met haar, trek je maar niets aan van dat gezeik want dat is waar bokt om bekend staat en waar eens gauw verandering in zou moeten komen. Dat jullie je mening geven; prima. Maar ga dan niet een hele pagina vol zeuren over 1 ding, je hebt je mening laten horen, dat mag maar als de TS daar verder niets mee wil doen moet je ook niet doordrammen. We zijn toch zeker geen 5 jaar meer?
Soprano schreef:Redrumfox schreef:Wat een gigantische aanstellerij zeg.. jezus, ik denk dat dit diertje 1000 maal liever bij Tessyke woont dan opgewreten te worden door een slang of wat dan ook.
Tessyke: veel plezier met haar, trek je maar niets aan van dat gezeik want dat is waar bokt om bekend staat en waar eens gauw verandering in zou moeten komen. Dat jullie je mening geven; prima. Maar ga dan niet een hele pagina vol zeuren over 1 ding, je hebt je mening laten horen, dat mag maar als de TS daar verder niets mee wil doen moet je ook niet doordrammen. We zijn toch zeker geen 5 jaar meer?
Gezeik?![]()
Het enigste wat wij hier vertellen, zijn feiten. Het enigste wat ik hier wil voorkomen is dat er een zoveelste brrodfokratje, alleen in een hokje zit te verkommeren. Ik heb enkele goede sites gegeven dus hopelijk zit er binnenkort een leuk vriendje bij dat ratje.
Globetje schreef:Mensen die wat feller reageren hier (zijn veel mensen die normaal niet reageren dus het afschuiven op bokt is wel erg makkelijk) En we kennen tessyke een beetje, en weten ook dat er vaker ondoordachte aankopen gedaan worden.
Tuurlijk een dier redden (ook al noem ik kopen niet redden daar nier van)is prima, maar zoals ze zelf zegt ach deze kon ik toch niet laten zitten.... Laat dus zien dat het om een impulsaankoop gaat en laat de rest zien dat ze er niet veel over heeft nagedacht, en dat is ten nadele van het diertje gebeurd en zoals ik al zei gebeurd dat helaas vaker bij Tessyke. En dan kan het zijn dat de goedbedoelde tips die al zo vaak zijn genegeerd over gaan in doordrammen....
Globetje schreef:Dingen die je niet in een keer goed kan behuizen en ze toch koopt en zonder dat je alle info hebt verzameld (zodat er niet achteraf een maatje of een beter hok oid aangeschaft hoeft te worden) noem ík impulsaankopen.