kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lynn_Nikita

Re: kitten mist stuk pootje, update: helaas ontstoken + foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 10:47

gaat gelukkig stuk beter weer. Stuk minder rood, alleen vuil op omdat geen verband opmag nu. Word 2 keer geweekt in badedas en krijgt acederm spray op wond en antibiotica.
Loopt er gewoon op, geen koorts en speelt alsof het gewoon alle 4 de voetjes nog heeft. Is ook niet meer opengesprongen
( jippy, heb al veel kleren en meubels onder bloed gehad) en zit nu lekker spinnend op mijn schoot.
beestje laat duidelijk merken als die aandacht wil, klimt via je broek omhoog of gaat naast je zitten en net zolang miauwen totdat je hem optilt. Ook als de koelkast opengaat, springt hij er meteen in en denkt ETEN!!!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 10:57

Mooi dat het beter gaat met de kleine, ik zal voor je duimen dat je hem mag houden!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:37

Fijn Lynn..... áls ie hem komt halen mag je rustig 10 euri's pensionkosten per uur rekenen of zo... Brengt hem misschien op het idee hem bij je te laten. Of je biedt hem een gezonde kitten aan van internet of zo... Zag van de week hier op bokt nog weer een nestje staan. Verdrietig Gratis af te halen.

Amantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 11:46

Even een stipje. Ben benieuwd hoe dit afloopt ik hoop dat je de kitten mag houden Haha! ik duim voor je!!!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-07 12:05

om ander kitten aan te biedne heb ik ook al aan gedacht, zijn er hier genoeg te krijgen gratis overal. Maar wil ik dat ander kitten dat ook wel aan doen?? Bij hem wonen? Hij kan betere een goudvis aanschaffen of zo, maar zelfs dat vind ik dan weer zielig
ik wacht nog even af, hoop dat hij verhuisd en doei ik gewoon nooit meer open als hij aan de deur staat Duivel

Ciinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 13:30

Misschien is het wel een goed idee, als hij langs de deur komt om hem op te vragen, zeg hem dan dat het beestje nog niet helemaal verzorgd is en dat jij er graag wel iets voor terug wilt zien, dat jij veel spullen hebt moeten kopen, je kleding onder de bloed heeft gezeten erdoor en alle uren dat je ervoor wakker bent gebleven.

Kijk eens hoe hij hierop reageerd.

Idd zal ik hem geen andere kat aan willen bieden Scheve mond

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 08:56

gisteren was beestje weer erg druk en ruw en heeft hij na het weken zijn pootje weer opengehaald, kan weer dweilen dus. Speelt en klimt nog steeds heel veel, en heeft een schoenen en jeans tic, die valt hij aan en via jeans klimt hij omhoog.
Van,orgen was de hond hem aan wassen en kitten heel hard aan het spinnen..lief!!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 10:48

Jammer dat het weer open is (geweest). Maar ja, jonge beestjes hè Haha!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-07 11:41

ja, maae gelukkig alleen korstje eraf, door het spelen en ruw doen. ben blij dat ik kap af heb gehaald, hij omt er niet veel aan, en nu kan hij tenminste gewoon eten, lopen en spelen, en knalt hij niet overal tegenaan. Ook vond ik veel te gevaarlijk omdat hij dus met beide pootjes erdoor kon komen.
Liever dat hij soms wondje beetje openstoot en fijn kan spelen, dan dat hij in een bench opgesloten zit en ongelukkig is

gisteren is voor eerst mn andere kat weer binnen gekomen, is nl zwaar beledigd dat er weer andere kat in huis is. Ze krijgt gewoon eten hoor, maar dit stond al buiten omdat ze altijd veel buiten rondliep en zo de hond niet aan haar dure dieetvoer kon komen. Heeft vannacht in mn bed geslapen, totdat ze weer wakker werd en nodig vond om maar weer buiten rond te gaan struimen.
Ze went er wel aan dat er nu tijdelijk een ander ook in huis woont, ze is verschrikkelijk arrogant en kan heel beledigd doen en kijken, een echte kat dus

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:14

haha,en gelijk heeft je andere kat, kitten is tenslotte een indringer, die alle aandacht van het vrouwtje opeist, ik zou ook beledigd zijn Nagelbijten / Gniffelen

fijn dat het wel goed gaat met de beeb

CKR

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-07 16:33

Dat sommige mensen dit bij hun dieren aan kunnen doen.. Verschrikkelijk! en het dan nog eens door een ander op laten knappen ook, maar ondertussen wel zijn dier terug willen hebben... Onbegrijpelijk!

Meid, ik vind het super dat jij die kitten zo goed weet op te vangen! Het is dan ook zeer logisch dat jij dat beestje wilt houden. Dat er nog zulke mensen bestaan, super gewoon! Lovers

aniekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-07 21:31

Super dat je dit doet !
Ik zou zeggen dat je wel een vergoeding wilt ofzo. Misschien hoeft die hem dan niet meer Tong uitsteken.

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-07 09:10

vannacht hoorde ik allemaal gekke geluiden, soort gezuig, lamp aangemaakt. Ligt de hond op zijn zij ( reutje van anderhalf) en kitten is driftig op zoek naar melk, kei hard aan zuigen op vanalles, en toen ik wegpakte rende hij net zo hard weer terug om opnieuw te gaan zoeken.
Mijn hond vond het allemaal best, en was ondertussen kitten schoon aan likken. ( doet hij hele dag door, net mama voor kleintje)

wond is niet meer ontstoken, is zelfs al stuk beter geworden weer. Niet meer rood, alleen vaak vuil in korstje eromheen.
Zit geen verband meer om en kitten rent en klimt overal doorheen. Ook stoot ze wondje vaker open en kan ik weer hele huis bloedproof maken. Zit echt overal dan, muismat, toetsenbord, tafels, bankstel, glazen tafen en de vloer ( kitten loopt dus overal!!!)
Denk dat over weekje of 2 wond dicht is ( echt snel al) en komt dnek ik moment daar dat weer weg moet
Denk dat katje en hond moeilijk mee krijgen om uit elkaar gehaald te worden, zijn net mama hond en zoon

Chantal78

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 09:37

wat goed dat je dit doet zeg
succes met het katje

Pluttersput

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-07 10:31

Nee, je moet hem ook niet wegdoen. Als ik jouw was zou ik die man helemaal buiten de picture laten. Nie zeggen hoe met t beest gaan, zolang hij dr niet om vraagt. Niet naar die man omkijken. En anders kan je het ook nog rekken, zeggen dat het weer open is ofzoiets. Dan heb je misschien n kleine kans dat die man hem lichtelijk vergeet Lachen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:17

Hoe gaat het met de kitten?

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-07 22:26

lynn waarom doet die gozer niet zelf voor zijn kat zorgen heeft ie geen gevoel

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 12:48

hij heeft geen vervoer en is niet echt slim, denk niet dat hij hoe dan ook het verband had kunnen verwisselen. Niet erg makkelijk met zo n klein schreeuwend katje.

ik heb katje nog steeds, gaat uitstekend met hem. probeert nog steeds bij hond te drinken, maar doet dat alleen als we naar bed gaan en licht uitgaat.
pootje ziet er super uit, is heeeel goed aan genezen.
maar hij heeft nog geen ene keer gevraagd hoe met katje gaat en inmiddels heb ik hem al langer dan dat hij hem had, nu al 3 weken of zo geloof ik,
Groeit als kool en is al flink irritant soms

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-07 13:08

Lynn vertel hem dan een rotsmoes dat die kat zijn hele leven lang medicijnen moet hebben voor onstekingen en iets van arthrose of weet ik veel wat..

Dat ie heel veel geld gaat kosten

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 13:31

slim bedacht, kan t misschien proberen ja,
zo slim is die jongen niet

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 09:45

Ik heb hem nog steeds!!!
Ik heb buurjongen niet meer gezien, en hij hefet er ook niet meer om gevraagd. katje is inmiddels veel langer bij mij als bij hem, dus hoop dat hij hem niet meer wil.
Of dat hij hem erugwil en weer fout gaat tussen zijn volwassen kat en de kleine.

Mijn hond en kat spelen hele dag. soms te ruw en doet pootje pijn, maar 1 minuutje later rent ie weer.
is echt SUPER genezen, bijna dicht zelfs. Nog klein plekje waar open is, en daar zit korstje op.
Korstje stoot hij soms open, en bloed het even, maar ik dnek dat juist beter is voor de genezing. Komt al het vuil eruit en komt er nieuw korstje op. Ik baad al niet meer in badedas en heb ook geen acederm meer opgespoten.
Je ziet er bijna niks meer van, pas als je goed kijkt zie je dat het een stukje poot mist

picobello

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 10:01

Dat klinkt goed!!
Zeker het feit dat hij er niet om vraagt kan betekenen dat hij geen interesse meer heeft en het wel prima vind zoals het nu is.
Het lijkt er in ieder geval op dat het met het kitten helemaal goed komt.
Heb je stiekem al een naam voor em?? Bloos

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 10:24

Dat zou wel mooi zijn als Katje zou kunnen blijven Ja . Fijn, zeg, dat hij zo goed genezen is en dat hij zo'n goede maatjes is met de hond Lachen .

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 12:45

officieel heet e micky, zo heette die bij de jongen. ik noem hem maffia, omdat echt een rotkat is af en toe, voor de duivel niet bang en echt een die hard.
Zo noem ik hem echter nooit, ik roep altijd poes en daar luistert ie ook het beste naar
gisteren was ie even kwijt, bleek in de klerenkast laadjes van ondergoed te zitten. ik riep, hoorde zacht miauw maar geen idee waar vandaan kwam. Met 3 man gezocht en hoorde we het uit de kast komen, gek beest!!

Kimmes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 11:42

Wat fijn dat het zo goed gaat. Heb je nog nieuwe foto's?
En hopelijk mag je hem houden Ja