Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zinzi_jewel schreef:Mijn Dushi zat in een Belgisch asiel !
Afgestaan door de toenmalige adoptanten .
Dus eerlijk geen idee welke stichting Dushi naar NL heeft gehaald .
Ook mijn oudste Griek werdt afgestaan via MP voor een bedrag van €100
Zogezegd allergie van baby .
Was meer een reactie aktie van me want grote hond was erg bang dat ie in illegaal circuit terecht zou komen .
Hond zat op dat moment onder de oormijten en had een verwaarloosde vlooien allergische reactie .
En t is zo een lieve hond ( tikkie te waaks , blaft vaak als ie wat hoort ) inmiddels is ie zeker 10 jaar oud !
De andere 2 Grieken komen via Atlas , zijn echt van Griekenland gekomen met vliegtuig recht naar mij toe .
Verleden nog een Turk gehad .
Kwam ik tegen via onderschrift van den bokker .
kimmie261 schreef:[ Afbeelding ]
https://www.facebook.com/story.php?stor ... m3K7lRW7S7
Ik heb het gevraagd, Henry heet hij..
maj0 schreef:kimmie261 schreef:[ Afbeelding ]
https://www.facebook.com/story.php?stor ... m3K7lRW7S7
Ik heb het gevraagd, Henry heet hij..
Dank haha. Hij is echt heel leuk. Helaas nu niet geschrikt voor ons. We hebben een oudere reactieve hond (12 jaar) daar heeft hij niets aan en zij wil dat ook niet meer. Hopelijk vind hij een leuk baasje!
En voor jou ooh spannend Dushi komt bijna!!
Krijg je nog tips mee vanuit de stichting? Hopelijk wel is niet niets voor zo'n hondje.
singa schreef:Oh wat spannend TS! Ze begint beetje bij beetje open te bloeien op de filmpjes. Mooi om te zien dat ze ondanks haar stress geen greintje agressie vertoont, zelfs nadat ze aangeeft het allemaal wat veel te vinden. Daar heb je vast een gouden hondje aan!
Hannanas schreef:En dan gaan ze elke maand naar zo’n dodingsstation? Hoe worden ze gekozen? Waar plaatsen ze dat?
Stripe000 schreef:kimmie261 schreef:Zo, de tractive tracker is besteld.. nu nog wat sleeplijnen bestellen en dan zijn we er helemaal klaar voor![]()
Ik heb hier twee sleeplijnen van 5 en 8 meter. Mag je zo van me hebben, wil ze ook nog opsturen voor je.
Laat maar weten. I
kimmie261 schreef:Hannanas schreef:En dan gaan ze elke maand naar zo’n dodingsstation? Hoe worden ze gekozen? Waar plaatsen ze dat?
Je hebt en FB site waar alle honden opstaan die op punt staan gedood te worden, maar het is echt dweilen met een kraan open, maar ja, voor de honden die een Paten hebben is het een wereld van verschil..ik weet niet of ik die site zo mag plaatsen, en of dat ook goed is, omdat het best indrukwekkend is wat je ziet..
Ik stuur je wel een pb...