detos240: Dankjewel! Torties zijn ook enorm leuk! Zoals Fiore zelf Deze keer lijkt er geen tortie tussen te zitten. Of een minimaal tortie, maar ze lijken allemaal black tabby (met wit, behalve 1). En natuurlijk solid black/ Black Smoke (2x). Dat zal straks iets makkelijker te zeggen zijn!
muppetmayo: Ja we balen zo van de rode! Altijd zo sneu. Maar de rest is gelukkig ook prachtig!! Het wordt wel een uitdaging om ze allemaal uit elkaar te halen, maar dat wordt steeds makkelijker straks. Nu maar nagellak haha! En enorm leuk, lief, knuffelig, mensgericht etc zijn ze zeer zeker!! Het is niet voor niets dat we weer voor dezelfde combi gingen. Mijn ouders willen per se van deze combinatie een kitten houden. Juist vanwege de geweldige karaktertjes. Mijn moeder is namelijk meer van de andere kleurtjes, maar karakter gaat boven alles. Deze combinatie is gewoon zo geweldig Nelson en Fiore zijn allebei zo enorm lief en zachtaardig en dat geven ze allebei duidelijk ook door.
Daihyo: Het bekijken van alle foto’s die nog gaan komen is op eigen risico!
Iris82
Geplaatst: 19-12-23 18:48
Ohh wat jammer van de rode. Ik vond die twee rode uit het eerste nestje zo schattig!
Maar fijn dat je 6 nieuwe schatjes hebt. Als ik ooit kittens zou willen dan weet ik bij wie ik moet zijn.
Heb je nog zelf kittens gehouden om mee verder te gaan?
Ik vind de vorige nesten ook super geslaagd, snap wel dat jullie dan diezelfde combi nog eens doen.
Eigenlijk hebben we een poezenstop, 7 is echt genoeg (waarvan 2 Noren en een xSybeer en een britse langhaar dus ook genoeg haar in huis). Maar ik blijf terug komen naar dit topic.....
Ja ik vind ze ook echt zo gaaf. Maar kan nu echt even niet En ik weet ook niet of onze balinees er zo blij van gaat worden. De huistijger wel denk ik. Speleeeuuuuhh!
Ooh ik ben te laat , maar … gefeliciteerd ! Zo jammer van het rode kleintje, maar toch 6 gezonde, mooie kittens !
Celine_Famke
Geplaatst door de TopicStarter: 21-12-23 22:16
Iris82: Ja het is echt ontzettend jammer van de rode. Vooral ook omdat mijn moeder een zwak heeft voor rode en ze graag zelf een rode wilde aanhouden nu haha. Maar alle kittens van Fiore zijn geweldig, dus het komt alsnog helemaal goed!! Ik heb enkel Duccio van het vorige nest (en 2 HTK katten van mijn vriend haha). Dus niet voor fokdoeleinden. Mijn moeder stopt er na dit nest dus ook mee. Dus voorlopig staat alles on hold.
Bloemetje75: De combi is gewoonweg geweldig! Zowel qua uiterlijk, bouw, genetica etc als karakter. Ze zijn zo leuk en lief! Gewoon fantastisch. Natuurlijk ben ik bevooroordeeld, maar we hebben hiervoor ook met andere poezen en katers gefokt en dat was allemaal toch wel heel anders. Natuurlijk speelt de start bij een kitten mee en wordt daar een deeltje gedrag bepaald, maar aan genetica kan je niets veranderen. Van onze vorige poes Sienna kwamen vooral eigenaardige katten met gebruiksaanwijzing. Alsnog enorm lief en leuk, maar moeilijker. Als kitten waren ze bij ons enorm lief, leuk, aanhankelijk en makkelijk, maar volwassen zijn ze toch allemaal wat ‘lastig’ geworden qua karakter. Fiore is juist gigantisch makkelijk en zachtaardig en dat geeft ze heel erg door. Echt een schootkat. Het liefst ligt ze altijd bij je. Het maakt ook niet uit bij wie eigenlijk. Ernaast of er bovenop. En dat hebben alle kittens van haar ook. Zo lief, zo knuffelbaar, zo aanhankelijk en makkelijk. Enkel reizen vinden ze geen van alle leuk (dat vonden Sienna haar kittens dan weer niet erg haha).
Daihyo: Haha jaa alleen maar leuk toch! Een nieuw speelmaatje Hahaha
marleen_88: Torties zijn ook enorm leuk!! Ik moet zeggen dat ik bijna alle kleuren wel wat vind hebben. Enkel torties met een hele donkere kop vind ik iets minder.
Yom: Ja de rest doet het gelukkig perfect! En moeder ook. Ze is altijd zo enorm trots en happy met haar baby’s. Shaded is zeker ook erg mooi! Ik heb een zwak voor veel wit haha. En solid black vind ik ook ontzettend mooi. Wat leuk dat jullie allebei torties hebben gekocht!
Lukasje: Ahh, ze zijn nog ieniemienie, dus je bent nog niet te laat hoor!! Leuk dat je ook mee volgt haha.
De kindjes groeien goed!!
Kitten - geboortegewicht - gewicht vandaag
Solid black (zonder nagellak) - 116 - 152 Solid black (groene nagellak) - 116 - 141 Black Tabby zonder wit (geen nagellak) - 124 - 145 Black Tabby zonder wit (rode nagellak) - 127 - 153 Black Tabby met wit (geen nagellak) - 107 - 148 Black Tabby met wit (groene nagellak) - 133 - 154