Wat een leukerd! Wat kan het dan omslaan, zo mooi om te zien. Alsof ze een soort van dankbaarheid tonen.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-23 10:37
Helaas vandaag bericht gehad dat Harry is aangereden en dit niet heeft overleefd. Dit zijn natuurlijk berichten die we liever niet krijgen en ik adviseer iedereen die een kat van ons adopteert om ze liever binnen te houden. Helaas nog steeds veel mensen die vinden dat een kat buiten moet kunnen en dan krijg je dus dit. Ontzettend zonde, zo’n lieve, jonge kat met zijn hele leven nog voor zich. En ook omdat de adoptanten nu hun jonge zoontje moeten gaan vertellen dat zijn maatje er niet meer is.
Nog een paar weekjes en dan komen die twee nieuwe knapperd hier een tijdje logeren.
Nou kwam er op de Facebook van de vrouw waar de katten vandaag komen ineens een foto langs waar ik dus echt op slag verliefd op ben geworden. Ik heb al gezegd dat ik sowieso dat kleintje wil opvangen, maar als ze hier bij de rest past kan het zomaar een foster fail worden.
Ze is nog erg jong en in Roemenië zijn er nooit garanties dat het goed blijft gaan. Maar het is wel een pittig ding, was ontsnapt uit het kattenverblijf en in een boom in de tuin geklommen enzo. Dus ik hoop echt heel erg dat ze het goed blijft doen.
Ze zijn er!! Alles is nog erg spannend, maar ze zijn ontzettend knap. De kleine meid heet Deaa
Deze knappe man heet Mop. Niet door mij verzonnen, deze namen hadden ze al.
Dit is even hun verstop plekje. Let niet op de haren, onze hond is enorm in de rui en dit is onder de bank waar onze stofzuiger niet zo heel makkelijk onder kan. De bank is ook te zwaar voor mij om even aan de kant te schuiven.
Ze zijn allebei al onder de bank uit gekomen. Vooral de kleine dame is wat dapperder. Die loopt echt al rond en is flink aan het ontdekken. Mop is nog niet zo ver, maar hij heeft wel al even zijn koppie onder de bank uit gestoken. Dus met een paar dagen zit dat wel goed denk ik.
Deaa kwam gister al best goed onder de bank uit. Ze was echt op onderzoek aan het gaan. Wel nog erg schrikkerig, maar goed ze zijn allebei pas ongeveer 4 maanden en zo’n reis is voor die kleintjes echt wel heftig. Vandaag hebben we ze onder de bank uit gehaald, vooral Mop vind echt alles ontzettend spannend, arm ventje. Hij krijgt de tijd, ze hoeven hier niet binnen een week weg, dus hopelijk kan hij een beetje ontdooien.
Deaa vind kroelen inmiddels ook best heel fijn. Je kan haar oppakken en dan begint ze al te spinnen. Direct op haar aflopen vind ze spannend, maar zodra ze in je armen ligt is het genieten.
Kijk deze knappe vent nou. Hij is zelfs als wij er zijn op onderzoek uit aan het gaan. Hij heeft enorm veel steun aan Deaa, dus het zou natuurlijk een droom zijn om ze samen te plaatsen, maar ik weet ook dat die kans niet zo groot is.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-23 19:56
Ze doen het allebei fantastisch. Ik had niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Maar ze zijn al klaar voor hun eigen huisje. Zou voor hun wel top zijn als ze samen weg kunnen, maar apart kan ook.
Wat lief zijn ze samen! Hopelijk kun je ze samen plaatsen.
rockwitch
Geplaatst door de TopicStarter: 18-11-23 18:28
Mop en Deaa zijn er nog steeds. Van deze twee had ik niet verwacht dat ze zo lang hier zouden zijn, er zouden donderdag mensen komen kijken, maar die hebben op het laatste moment afgezegd omdat ze twijfelden. Dus de twee lieverds logeren nog steeds bij ons.
Wat een droppies Helaas kan ik ze niet hun forever huisje bieden , er loopt hier nog een hele oude brombeer kat rond . Denk niet dat die zo gelukkig zou worden van jong grut. Loopt er niet op bokt een topic van iemand die 2 kittens zoekt ?