Op Instagram zie ik ook vaak 'Furry potatoes' langskomen, heel leuke benaming
Cavia's worden echt onderschat, daarom zijn ze zo leuk. Ze zijn best wel slim en ondernemend als ze daar de ruimte voor krijgen. Ik heb vanaf dat ik +/- 8 ben altijd cavia's gehad, als het aan mij ligt blijft dat zo
Die van mij zijn ook heel tam. Ze willen niet allemaal op schoot, maar ze genieten wel echt van aaien in de hokken. Billy zit nu wel wat vaker bij mij omdat ze toch in de woonkamer zit. Ze moeten altijd vrij snel plassen (Dat geven deze cavia's allemaal aan, zo handig!), dus ik laat ze meestal boven en pak ze op wanneer dat nodig is.
Tinkermuts schreef:Ik denk dat Billy ook heeeeeel dik gaat worden haha
Dat vrees ik ook voor haar 
Lukasje schreef:Oh eindelijk, daar ben je weer! Ik heb de cavia’s gemist! Ik werd steeds zo vrolijk van je foto’s van de Effie familie. Deze caafjes komen me minder bekend voor maar met voldoende foto’s

lukt dat wel weer !
De Bokt-bekendheid van deze generatie wordt aan gewerkt 
Fortitude schreef:Aardappel

Ik wilde altijd een hamster maar als ik dit zie... Nouja ik denk dat 2 katten, 2 paarden en een wilde 10 maanden oude baby wel even genoeg zijn voorlopig

Denk dat de baby zo'n aardappel wel heel leuk zou vinden

Misschien als de baby wat ouder is
Ik vind ze leuker dan hamsters omdat ze overdag ook vaak wakker zijn en je kunt er mee knuffelen.