En dat hanglipje op de tweede foto
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

, dat lukt mijn aardappels niet.
Die goudkleurige haren op haar koppie zijn prachtig. 
Tom is denk ik tan? Dat vind ik een heel mooie tekening.
Ik vind het altijd leuk om de gewichten bij te houden. Bij Billy moet ik me inhouden om niet elke dag te wegen. Ze voelt echt enorm vol aan, dus wegen om zeker te weten dat ze zwanger is is in ieder geval niet meer nodig
het is trouwens wel een chagrijnig ding hoor! Hekel aan knuffelen als die op schoot zit is het neerzetten en niet aanraken. Maar voor aan korte aanraking is hij wel in , maar het moet niet te lang duren. Hij is wel ontzettend tam kijkt nergens meer van op. Heel soms heeft hij een bui dat hij het heerlijk vindt om op schoot te slapen en dan mag je hem wel uitgebreid aaien

Die van mij zijn ook heel tam. Ze willen niet allemaal op schoot, maar ze genieten wel echt van aaien in de hokken. Billy zit nu wel wat vaker bij mij omdat ze toch in de woonkamer zit. Ze moeten altijd vrij snel plassen (Dat geven deze cavia's allemaal aan, zo handig!), dus ik laat ze meestal boven en pak ze op wanneer dat nodig is. Tinkermuts schreef:Ik denk dat Billy ook heeeeeel dik gaat worden haha

Lukasje schreef:Oh eindelijk, daar ben je weer! Ik heb de cavia’s gemist! Ik werd steeds zo vrolijk van je foto’s van de Effie familie. Deze caafjes komen me minder bekend voor maar met voldoende foto’slukt dat wel weer !

Fortitude schreef:Aardappel
Ik wilde altijd een hamster maar als ik dit zie... Nouja ik denk dat 2 katten, 2 paarden en een wilde 10 maanden oude baby wel even genoeg zijn voorlopig
Denk dat de baby zo'n aardappel wel heel leuk zou vinden
Ik vind ze leuker dan hamsters omdat ze overdag ook vaak wakker zijn en je kunt er mee knuffelen.
hij is in elk geval niet bang van spinnen!
Vergeleken met de andere nestjes kan het nu nog ongeveer een week duren, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ze ligt er wat ongemakkelijker bij en maakt andere geluidjes, maar alles verloopt super. Ze is wel groot, maar niet heel zwaar dus ze kan nog goed lopen. Ze zorgt in ieder geval dat ze geen andijvie tekort komt