Deze foto van Kerst 2017 met mijn zusje en onze kat is toch een van de meest dierbare foto’s die ik heb . We hebben niet zoveel foto’s met zijn 3e.
Selka
Geplaatst: 21-08-18 14:59
Mijn 2 grote liefdes samen. Scar is inmiddels 11 maar gedraagt zich nog als een jonge hond. 1 van de laatst gemaakte foto's van Xerxes. Hij is op 3 jarige leeftijd onverwacht gestorven in het pension waar hij verbleef tijdens onze verbouwing. Het gemis is enorm.
EmptyWords
Geplaatst: 21-08-18 15:03
De herder die altijd onvoorwaardelijke liefde geeft. Het is zo'n scheet. Mau, een paard dat me zoveel geleerd heeft
Minoes en Renault, in de laatste dagen van Renault zijn leven. Die twee hadden elkaar ineens helemaal gevonden, en zo sliepen ze dagelijks samen
Mijn oude lobbes, mijn leermeester 2 maanden voor zijn overlijden heb ik deze foto gemaakt. Eén van mijn meest dierbare foto's van hem.
En van mijn huidige clown is dat tot nu toe deze: Mijn eerste keer weer foto's maken sinds mijn hernia, en in al zijn rust die hij toen had, poseerde hij perfect voor mij. Hij keek naar buiten, en daar kwam deze foto uit rollen. Zoveel rust in deze foto...echt een ankerpunt voor mij
se7entje
Geplaatst: 01-09-18 20:31
Tijdens een fotoshoot om HR honden in een beter daglicht te zetten. Hier loopt ze al 3 jaar in reserve tijd ivm tumoren, en net een paar maanden daarvoor geopereerd aan baarmoederontsteking die kantje boort was. Heb heel veel mooie foto's van haar maar hier is haar lieve, betrouwbare, krachtige en vooral Door-je-ziel-heen-kijkende blik zo mooi vastgelegd. Ongeveer een half jaar later is ze ingeslapen.
_Zoe
Geplaatst: 01-09-18 20:36
Voel de liefde van hem gewoon als ik naar deze foto kijk
Sara18
Geplaatst: 01-09-18 21:10
Mijn overleden topper. Deze foto is gemaakt op de avond dat ik de slechte bloed uitslagen van hem binnen kreeg en hij de volgende ochtend ingeslapen zou worden. Ik, in mijn pyjama, naar stal gecrosst met een stalgenootje. Even samen lachen, samen huilen en even genieten van onze laatste avond samen.