Mijn vorige gestreepte huisgenoot lag het liefst zo strak mogelijk tussen de plantenpotten en het raam. In de drie jaar dat hij bij mij woonde heeft hij nooit iets gesloopt, hij was erg voorzichtig.
Lay_D
Geplaatst: 04-05-17 13:34
Toch nog wat foto's gevonden, op de bank ligt hij 9 van de 10 keer op zijn rug.
Het poppenhuis heeft hij zichzelf ook toegeëigend.
E_J
Geplaatst: 05-05-17 22:25
Mijn kat ligt graag zo dicht mogelijk tegen de hond aan! Als het even kan kruipt ze er graag bovenop om met hem te knuffelen, maar dat vindt de hond toch net iets minder leuk dus daar heb ik nog geen foto van kunnen bemachtigen
Hier heeft poeslief ook weer een nieuw plekje gevonden Gelukkig zitten er nog geen plantjes in
Siggislief
Geplaatst: 22-05-17 15:22
Ik heb wel wat voorbeelden van de beide katten die helaas niet meer leven.
Resa (pers) die had ooit een poppenhuis gevonden die boven op mijn kledingkast stond, tussen de knuffels.. En wij maar zoeken zoeken en zoeken. En uiteindelijk hadden wij hem gevonden, maar het leek op het moment dat ET tussen de knuffels zat. Bram (Britse Korthaar) sliep het liefste in dozen (zo hoog mogelijk), tassen, dikke kussens... Zo had een paar jaar geleden de schoonmaakster zijn lievelingsdoos en een kussen van de grond gehaald en op de bank gelegd. Bram was op dat moment niet stom, die is op de kussen EN doos gaan liggen, die lagen namelijk op elkaar.
Maar hij lag ook graag op stoelen waar hij dus niet op mocht liggen. En als hij bij mij was op mijn kamer, lag hij het liefste achter mijn computer in een kast.
En als ik sliep dan lag ie het liefste op mijn zij..