Ben totaal niet creatief in dit soort dingen en heb mijn bak overduidelijk groter ingeschat..

Nou ja, is ten minste al leuker dan haar kooi en Pip is er tot nu toe blij mee!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Yacintha schreef:xDenies schreef:Dat is wel uniek, 90cm, dat is maatwerk geweest dan?
Maar inderdaad, voor een Syrtje helaas minder geschikt
Is toch echt wat ik heb gemeten..
Fenrir schreef:KittyDylan schreef:Zijn deze ideeën ook geschikt voor muizen? Als ik ooit een muisje neem lijkt zo'n bak me ook geweldig!
Bioactief gaan, hoef je niet (in het geval van sommige dieren) of nauwelijks meer te verschonen en iig een stuk minder dan met scapen
xDenies schreef:Scapen kan je uiteindelijk voor ieder die als je maar de moeite neemt om je te verdiepen in de manier hoe het dier van nature leeft. Muizen zijn klimmers maar ook gravers. Het klimmen kan je dus zeker doen met wijnranken.
Echter heb ik hier muizen gehad en deed ik deze bak ook scapen maar omdat muizen van zichzelf en door zichzelf flink ruiken moest ik de bak te vaak schoon maken waardoor ik er geen moeite meer in ging stoppen.
Sowieso houd je muizen niet in zijn of haar ééntje![]()
De kosten per inrichten variëren heel erg. Met 100 euro ben je meer dan klaar. Maar ik denk zo'n 50 tot 75 euro.
Fenrir schreef:Bij bioactief heb je een "clean up crew" bestaande uit insecten/kleine beestjes die functioneren als opruimers en de boel schoonhouden. Ofwel een soort mini-ecosysteem