De cavia's in herfstsfeer!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: De cavia's in herfstsfeer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 15:05

Prulletje toch...
Hopelijk gaat hij rustig, zo in zijn vertrouwde omgeving.

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 15:15

Aaaah Gompie......

Veel sterkte, hij had zich geen liever baasje en geen fijnere plek kunnen wensen dan bij jou.
Dat hij maar lekker mag slapen, mooie Gomp <3 :(:)

Zoolgangster

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:19

In ieder geval heb je het geprobeerd, heel veel sterkte!

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-16 20:20

Bedankt allemaal <3

Hij ligt nog steeds stil in een hoekje en ik heb het idee dat hij ook wat langzamer is gaan ademen. Ik denk niet dat hij morgen ochtend nog haalt, en dat hoop ik eigenlijk ook. Ik wil voor hem dat het zo snel mogelijk afgelopen is :(:)

Ik heb ook wel goed nieuws, omdat hij gisteren dus al ingeslapen zou worden had ik maar een berichtje naar de fokker van mijn dames gestuurd, zij heeft nu een opvang. Morgen krijgen ze al versterking van een castraatje. Nibbit kan anders namelijk niet bij ze omdat ze meteen ruzie gaat maken (is een bitch := ) Ik moet nog wel even mailen dat het doorgaat maar dat wil ik niet doen als Gompie hier nog ligt, dan voelt zo cru :(:)

Saaams

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 20:21

Natuurlijk heel vervelend Lys! Maar gompie zal het begrijpen en zijn taak doorgeven aan Snorrie aka Mustach.

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 21:26

Ach wat erg! Veel sterkte!

Dat moet inderdaad een slecht gevoel geven dat je die dingen moet regelen terwijl Gompie er nog is maar als hij er straks niet meer zou zijn, moeten je andere caafjes ook verder.

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 12:03

Helaas is Gompie nog steeds niet ingeslapen, ik hoop zo voor hem dat het snel voorbij is :(:) Hij zit nog steeds heel rustig in een hoekje, wil niet eten. Hij ademt wel steeds onregelmatiger en soms kun je hem ook horen.. Nibbit is best een bitch maar vanochtend ging ze toch zijn oogjes wassen en ik hoorde haar tegen hem praten. Dat breekt echt je hart als je die beestjes zo hoort, het klonk zo zielig ;(

Het voelt nu extra poedersuiker dat vanmiddag Chester al komt want met een beetje pech zit Gompie dan dus alleen.. Hij reageert vrijwel nergens meer op (hij sloft alleen een stukje verder als Nibbit hem wegjaagt _-:( ) maar ik kan me voorstellen dat het voor hem toch fijner is als hij niet alleen is..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 13:55

Wat zielig -O-

Zou in elk geval Nibbit erbij laten, hoor!
Dan wacht Chester maar even...

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-16 16:07

Ze raadde toch aan om Nibbit er boven bij te laten zitten, ze leefde ook helemaal op. Gompie ligt nu met een warm flesje in een mandje, ik denk eigenlijk dat hij daar nu ook fijner ligt. Lekker zacht :(:)

Chester vind zijn nieuwe dames helemaal leuk. Hij kwam al popcornend langs racen terwijl ze hem dat nog nooit had zien doen. Na een uurtje was hij er een beetje moe van, dat krijg je van al die dekpogingen. (en Nibbit van het achter hem aan zitten) Hij slaagde er 1 keer in om op Effie te klimmen, die was not amused :P

Afbeelding

Het voelt wel heel dubbel..

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-16 14:23

hoe is het nu met Gompie? is hij al rustig heen gegaan? nogmaals sterkte

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-16 16:53

Hij is vrijdag middag heel rustig overleden, gelukkig zonder stuiptrekkingen.
Hier staat nog een verzameling foto's van hem <3 :

[BB-ITP] Dag lieve Gompie..

Helaas blijkt Chester (de nieuwe) ook beginnende kiesproblemen te hebben, vanavond gaat hij dus terug naar de opvang ;( We krijgen dan haar andere castraatje, ook een heel lief beestje maar het is toch heel erg balen want Chester is zo lief en zeker het idee dat hij dus ook ziek gaat worden in niet al te lange tijd is echt erg..