Dit is het briljantste dat ik vandaag gezien heb (en het meest zinnige van mijn dag denk ik ) Ik heb echt hardop moeten lachen, geweldig! Die mondjes en die gezichtsuitdrukkingen Ook dat bijtfilmpje in slowmotion, zou zo uit Hollywood kunnen komen
Ik ben helemaal trots op Sammy dat t haar gelukt is
Shirley
Geplaatst: 28-04-16 00:19
Leuke ideetjes, hè? Daar kun je vast wel iets mee!
En anders wil ik ook wel iets voor je maken, hoor. Heb hier voldoende materiaal en gereedschappen ter beschikking en ik knutsel graag
Hoef jij alleen nog maar die atleetjes te trainen en
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-16 11:49
Bedankt allemaal!
Ik ook Myr! Ze was er nog goed in ook, door haar flexibele nek
Ja ik vind het echt leuke ideeën Shirley! Moet lukken, mijn vader zit in de bouw dus ik denk dat we alles nog wel hebben Zal zondag eens kijken of ik het nog kan, hij heeft zijn boormachine doordeweeks natuurlijk zelf nodig, helaas.
Het voordeel van als mijn vader thuis is wel dat ik dan iemand heb om te zagen want dat kan ik met mijn kippen kracht niet
"Stel nooit uit tot morgen, wat u vandaag door een ander kunt laten doen "
Succes ermee, kijk nu al uit naar de foto's
Sees
Geplaatst: 28-04-16 11:54
Oh he-le-maal gewèldig!! Ik heb echt genoten van de foto's en het filmpje. Wat kunnen cavia's toch lekker enthousiast worden. Heerlijk.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 28-04-16 11:57
Als het niet lukt laat ik het weten, haha Ik vind het wel goeie bezigheidstherapie, ik ben toch altijd thuis dus het valt te proberen
Ik ook Ik ben heel benieuwd of ze het gaan doen want ze blijven wel liever lui dan moe en ze zijn lomp Maar als ik zou nou eerst leer dat aan het einde van een baan eten (en vriendjes, en een huisje..) staat doen ze het misschien wel, ze doen best veel voor eten.
singa
Geplaatst: 28-04-16 11:59
Shirley schreef:
"Stel nooit uit tot morgen, wat u vandaag door een ander kunt laten doen "
Dat is er eentje om te onthouden!
Succes met het geknutsel, TS
Lukasje
Geplaatst: 28-04-16 12:05
Zoooo grappig !!
Ik herinner me hun geboorte nog. Wat zijn je caafjes mooi geworden zeg!
Die van mij zouden gewoon dat hekje aan de kant duwen en er dan langs lopen.
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-16 20:32
Super slank en 6-pack is Effie het niet mee eens! Die sjokte overal overheen, of bleef er op stilzitten
Soms werd hier het hekje ook wel aan de kant geduwd, zeker door de teddy's. Teddy's zijn wat minder fanatiek, al deden ze het springen uiteindelijk wel heel goed