Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ze kunnen nog zeker een paar jaar leggen, maar het zal wel langzaam minder worden. Nu hebben wij met een eitje per dag ook nog ruim genoeg.
Jennyj01 schreef:Ik vind het niet bepaald netjes zoals je de consument hier neerzet en afgeeft op een manier van kippen houden. Blijkbaar zit je zelf in de kippen en aan hiaten in de regelgeving kan de consument niks doen. En dat de consument bepaalde zaken niet weet. Ligt dat aan de consument of aan de gebrekkige communicatie van de boer? Wees blij dat er inmiddels zoveel mensen zijn die bereid zijn om flink meer te betalen voor biologische eieren.
Het vastzitten aan leveringscontracten is de verantwoording voor de branche. Dat kun je de consument niet aanrekenen.

en het zal mij een worst wezen hoeveel je er voor betaald of waar ze vandaan komen. Ik vind het alleen jammer dat de boer weer zo kwaad wordt weggezet. En als je terug las, Ja wij hebben kippen en hoe ik ze houd? lees maar terug...
Dus nu maak ik er slobber van haha. En daar zijn ze gek op.
Als ik ze binnen wil zetten en ze komen niet vanzelf dan kun je ze gewoon oppakken
Dus aan de smaak kan het haast niet liggen. Maar ik ben al lang blij dat ze het zo wel eten, want dat was het enige biologische voer wat ik kon vinden.
Nu hebben ze tenminste wat bescherming tegen de kou