Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Wel erg leuk dat je het met ons deelt.
Het gaat veel te snel voorbij.Geryon schreef:Ik vind het echt not done hoe die familie het aanpakt.Wel erg leuk dat je het met ons deelt.
Geniet ervan! Juist in die 8 weken zijn ze zo heerlijk! Het beginnen te lopen, te spelen, het eerste blafjeHet gaat veel te snel voorbij.
Wat een klein schatje, de flessenpup. Fijn dat ie het wel goed doet!

Geryon schreef:Ik vind het echt not done hoe die familie het aanpakt.Wel erg leuk dat je het met ons deelt.
Geniet ervan! Juist in die 8 weken zijn ze zo heerlijk! Het beginnen te lopen, te spelen, het eerste blafjeHet gaat veel te snel voorbij.
Wat een klein schatje, de flessenpup. Fijn dat ie het wel goed doet!

dalmarieke schreef:Ik zou je echt afraden 2 pups..uitzelfde nest ook nog..te nemen. Een pup opvoeden is al een karwei en ze nemen elkaars streken ook over. Daar wordt je mooi druk mee.en de combi van rassen is niet de eenvoudigste dus ik zou me op 1 focussen.
Alja schreef:dalmarieke schreef:Ik zou je echt afraden 2 pups..uitzelfde nest ook nog..te nemen. Een pup opvoeden is al een karwei en ze nemen elkaars streken ook over. Daar wordt je mooi druk mee.en de combi van rassen is niet de eenvoudigste dus ik zou me op 1 focussen.
wij hebben destijds ook twee pupjes uit hetzelfde nest genomen en het is ons super goed bevallen en je hoort het wel veel vaker!
).