Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
DaraBariton schreef:Duidelijk een pad ja... met iets in zijn bek. Moet wel zeggen dat ik bij het zien van de eerste foto's jou zeker niet geloofde. Want jij zei dat het leefde nou zo zag het er niet uit! Hoop dat hij opknapt van een beetje water wie weet was ie gewoon uitgedroogd door de warmte
Emmaa_ schreef:Ik zit hier in ieder geval met kriebels over m'n hele lichaam en heb ons hele balkon voor de zekerheid maar even uitgepluist voor sowieso padden en sprinkhanen

Xyris schreef:Emmaa_ schreef:Ik zit hier in ieder geval met kriebels over m'n hele lichaam en heb ons hele balkon voor de zekerheid maar even uitgepluist voor sowieso padden en sprinkhanen
Alsjeblieft, ik heb er eentje voor je gevonden!
[ Afbeelding ]
I'm happy i could enlighten your evenings!
Ik heb ze wel eens gegeten en dat vond ik al een grote stap, maar krijg nog steeds overal kriebels als ik die beesten zie. Gadverdamme

jolandje schreef:nou hij is weg, dus ik hoop dat het water hem nog gered heeft
RaafSmits schreef:jolandje schreef:nou hij is weg, dus ik hoop dat het water hem nog gered heeft
Wauw.....wie had dát gedacht????
Misschien was het arme beest zó uitgedroogd dat hij zelfs zijn vette prooi niet meer smakelijk kon verorberen.
Er zijn nu natuurlijk nog steeds twee mogelijkheden, maar daar kan ik mee leven.
Óf de pad is inderdaad wat bijgekomen óf hij is in de nacht zélf ten prooi gevallen aan rovers......
Maar wat de laatste mogelijkheid betreft.....beter zo dan opzettelijk te worden dood getrapt.
Bizzybijtje schreef:RaafSmits schreef:
Wauw.....wie had dát gedacht????
Misschien was het arme beest zó uitgedroogd dat hij zelfs zijn vette prooi niet meer smakelijk kon verorberen.
Er zijn nu natuurlijk nog steeds twee mogelijkheden, maar daar kan ik mee leven.
Óf de pad is inderdaad wat bijgekomen óf hij is in de nacht zélf ten prooi gevallen aan rovers......
Maar wat de laatste mogelijkheid betreft.....beter zo dan opzettelijk te worden dood getrapt.
Ja? Want roofdieren pakken ook opzettelijk dieren. Zelfs gezonde!