Nieuwe nest worden Citroen met zwarte zoom, de witte zijn zilver met zwarte zoom
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nieuwe nest worden Citroen met zwarte zoom, de witte zijn zilver met zwarte zoom
2a54z6e45r6r schreef:Ik wacht vol spanning op mijn andere 10 die uit komen!! 2 Jaar terug had ik kuikens van de markt, vond ze wel tof maar is toch iets anders dan bij hun 'eigen' moeder. Een van die kuikens was dan wel mijn schootkip, man die zag ik zo graag! Maar ze is afgelopen oktober aan coccidiose gestorven. Heb gehuild als een klein kind![]()
@Rivendel: eens opzoeken welke je bedoelt
Ik vind kippen zowiso erg leuk, ze zijn zo aanhankelijk en houden echt van geknuffeld te worden, in tegenstelling tot wat meeste mensen denken
Spruitjee schreef:Django_Mette schreef:
Til je de vleugel nou op met een ijzeren staaf?
Leuk al die foto's van al die kuikentjes!

eigen schuld, Papa had gewaarschuwd.Black_Devil schreef:2a54z6e45r6r schreef:Wat een dotjes!! Die porceleinen hen hierboven is echt knap!!
Dankjewel!![]()
we hebben nu twee hennetjes en 1 haantje en hopen dat deze twee kuikens ook mooi uitgroeien!
pinto_1 schreef:Jee, wat heftig.![]()
Fijn dat het beter gaat met je kuiken. Hier vallen de kloekjes elkaar wel aan als ze te dicht in de buurt komen, maar de kuikens worden door iedereen met rust gelaten. Sterker nog, de kloekjes voeren zelfs elkaars kuikens.![]()
Zou niet durven zeggen wat haantjes of hennetjes zijn, sorry...