Wel vreemd dat ze zeiden dat je je beer in moest leveren
Kom op zeg..Ja op zo'n manier dan snap ik 't, ik haal ze ook bij een fokster dus maar wel eentje waarvan ik weet dat het het op een goede manier doet en niet elke 2 weken een nestje..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kom op zeg..
Dus nu hebben we er eentje met de afspraak dat als die van mij dood zou gaan hij terug gaat.. Ik vind dat opzich wel hard maar anders blijf je door gaan.
Dat is wel snel ja.
Cavia's zijn mijn afdeling 
Die zijn gek, tuurlijk blijft de opvang dan vol
Dus toen hadden we uiteindelijk 3 mannen alleen
Ging allemaal niet meer..
maar hoe groot is de kans dat ze later gaan vechten? Ze zijn nu 3 maanden oud. Ik ga een 1.20 kooi voor ze kopen met veel huisjes en afleiding. Zodat mocht het nodig zijn elkaar kunnen ontlopen. Nu zei de fokker tegen mij dat hij er zelf nooit problemen mee heeft gehad. Ze springen en rennen en piepen wel blij maar is dit echt blijheid of woede? Kijk me niet aan als dierenmishaldelaar aub maar een jaar geleden is mijn cavia vrouwtje dood gegaan. Heb haar altijd alleen gehad en van de dierenwinkel vandaan. Wist ik toen veel..... Heeft het een goede 8 jaar volgehouden. Maar is de kans groter dat 2 broertjes gaan vechten of kan dat ook makkelijk bij vrouwtjes? Groetjes ! 

Wel iets met onderdanigheid/baasje spelen.. maar wie nou welke taak had zegmaar weet ik niet
trouwens te piepen al lekker als de koelkast open gaat of er een brief word open gemaakt of als ik thuis kom uit school