Wat een prachtig nestje Hopen dat Sammy snel groeit!
Wij gaven onze mini-cavia's water met daarin suiker opgelost. Dit gaven we met een klein kwastje, hierdoor hebben we 2 super kleine cavia's uit een nest van 7 groot kunnen brengen. Misschien kan je dit ook voor Sammy proberen. Ik volg iig
Suiker zou ik ook niet doen. Mijn kleintjes kregen pap van hetzij melkpap appel (zo heet dat spul, alleen water toevoegen, zit wel wat suiker in geloof ik) of brinta met poedermelk van zl. Geitenmelk heb ik vaker gehoord dat hey goed kan werken. weinig kleintjes bij gevoerd (met spuitje), de meesten volgden moeders wel naar het schoteltje met pap en doken er in.
Koffiemelk bevat niet de benodigde stoffen die een kleintje nodig heeft.. https://www.knoevelshop.nl/shop/babymel ... p-471.html Hier kun je speciaal babymelk voor cavia's bestellen, hier zitten wel de benodigde stoffen in die hopelijk je kleintje erdoor heen kunnen helpen. Maar moedermelk blijft natuurlijk het beste, dus gewoon heel veel apart nemen en aanleggen en het buikje (voorzichtig) masseren.