Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik vind het wel nodig en zou ze ook niet kleiner willen houden. En na me werk lopen ze gemiddeld 3uur vrij rond door het huis.
Ben eens benieuwd..

Wat een kleurverschil!
, niet normaal. We hebben hem eerst 2 keer gewassen met frettenshampoo en het water wat er af kwam was net zo oranje als zijn vacht. We moesten hem 2 weken in originele staat houden en na die tijd mochten we er mee doen wat we wilden, castreren en enten dus
.
hij is wel mooi bijgetrokken!

Tammie schreef:Ja, hij is heel erg opgeknapt, maar wit is hij nooit meer geworden. Er blijven vage gele vlekken in zijn vacht zitten. Nou is een albino nooit spierwit, maar ik ken ze witter dan dat Wodka uiteindelijk is geworden.
. Ik denk dat het ook wat te maken heeft met dominantie en territoriaal gedrag. Hoe meer huidvet, hoe meer je ruikt en hoe beter je je territorium kunt afbakenen als fret.
Mijn ouders hebben ze ook gehad, ik heb ze ook nog even meegemaakt maar dat kan ik niet meer voor de geest halen. De ene was erg eenkennig en greep eigenlijk iedereen, en de ander was volgens mij echt een goedzak. Mijn moeder zou dolgraag weer een fret nemen, mijn vader vind het ook leuke beesten. Maar dat doen we onze hond maar niet aan 
Nu ligt hij bekaf in zijn hok, haha!