Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
takkie_muis schreef:Wauw wat een mooi verblijf! , je had toch ook 1 uit de dierenwinkel gehaald? Ik volg
Eigenlijk wilde ik geen vogel uit de dierenwinkel, maar Pyriet kwam op ons pad 

Briljant die laatste foto. 
Bellatrix schreef:Briljant die laatste foto.
Vind die hierboven met dat bruin mooi!
Tip: zet je geluid aan

Dit staat over tien jaar hopelijk nog overeind
. Wij haalden de wilg altijd uit de natuur
. Bij een storm of als er iemand aan het snoeien was altijd even heel lief kijken of de wilg mee mocht, je kunt ook een boompje in je tuin zetten en daar vanaf halen, kunnen ze goed tegen.
Jij hebt ook vogels begrijp ik? Hoe vaak maak jij de boel schoon? Ik ben nog een beetje zoekende. Ben als de dood dat ik straks met ongedierte zit
Het is ook de bedoeling dat er nog wat Chinese dwergkwartels komen die het gevallen voer opruimen.
Ik ga altijd rond pasen voor wilgentakken shoppen.
Ik heb al een jong uit deze ouders en anders krijg ik teveel vogels uit dezelfde familie. Het zal wel even slikken worden
Ik hecht me altijd enorm aan mijn vogels
Er zijn nog geen kleintjes besproken (wel al mensen met belangstelling), dus in principe heb je dan eerste keus 
Ik geloof dat ze een week of 6 leven, dus in die tijd kunnen ze mooi op patrouille door de voliere
Ik wil het 2 keer per jaar doen, in het voorjaar en in het najaar.

LindyH schreef:Ik zit steeds te denken waar ik die naam Marabi nou van ken, dus toch maar even gegoogeld. Past helemaal bij de WK-sfeer.
Dat vond ik zo'n heerlijk WK nummer en ik krijg er nog steeds een zomers en vrolijk gevoel van