met toch wel grote trots wil ik aan jullie voorstellen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:30

Ohhhh wat een schatjes!! Had deze kruising een paar jaar later gefokt dan had ik zeker een pup van je willen kopen, ben gek op Rottie kruisingen en ik vind jou altijd zo leuk en begaan met je honden, je bent vast een goede puppy 'mama' :D

Ben erg benieuwd hoe ze uitgroeien!

ESSIE70

Re: met toch wel grote trots wil ik aan jullie voorstellen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:31

Ik had eigenlijk wel verwacht dat je Joesje streepje zelf zou houden. Zijn ze al een beetje zindelijk of ben je de hele dag aan het poep en pies ruimen? :D

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:39

Wat een schatjes! En wat een slimme beslissing van een eigen nestje. :j Wel lekker druk, 3 pups opvoeden. Jij liever dan ik hahaha.

Lekker veel foto's plaatsen. :D

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 17:42

kimmie261 schreef:
Red ... :D ... ga hem maar niet vernoemen naar mijn vriend :D :D

Oeps :')

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 18:41

nou ja,zou natuurlijk wel makkelijk zijn,als ik dan edjuuhhh roep dat er dan 2 meteen komen... <<)

en ik ben bezig ze wat zindelijk te maken,maar weet niet hoe het bij jullie is,maar hier kunnen ze inmiddels wel zwemvliesjes aan...dus ja ze piesen en poepen wat af binnen...nou ja houd me ook weer van de straat :)

joessiestreep is een dominant typje,die kan echt heel erg knokken,en aangezien hier straks 4 teefjes gaan lopen durf ik dat niet aan,maar ze was in eeste instantie wel degene die zou blijven...

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:05

Oh ja, dat plassen en poepen overal klinkt heel herkenbaar, dat vind ik altijd het minst leuk. Over goed drie weken is het hier weet zover, dan is het weer gedaan met de rust.

ESSIE70

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:11

Nou respect hoor ,wat een werk al die poepjes en plasjes. Ah dat had ik even gemist van Joessiestreep.

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:16

Wat een goed idee, gewoon je eigen gewenste kruising fabriceren en dan de volgende generatie deels zelf houden. Van deze nieuwe lieverds ga je vast nog veel plezier hebben. Het is je van harte gegund.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 19:39

nou ze zijn eigenlijk nog best zindelijk,ik heb 2 vloerbedekking coupons gekocht en daar piesen ze op,dit doe ik elke avond bepoederen met waspoeder,en dan de volgende dag opzuigen,tegen de tijd dat alle puppen weg zijn,en mijn 3 blijvertjes zindelijk zijn,gooi ik die coupons weg :)

poepjes is gewoon paar keer per dag rapen,maar dat is wel makkelijk te doen..

en maflinger,haha ja best een goed idee he,tessa gaat naar de buurman,dus daar ga ik overdags als hij aan het werk is oppassen ( die komt dan dus gewoon hierheen),zo blijven er dus nog 4 :+: :+:

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:41

Bluhh ik snap het niet.. In al jouw topics lees ik liefde en genegenheid naar al jouw dieren, zowel hond als paard.

En toch overkomt jou behoorlijk wat pech, en dan zie ik hier om mij heen pret nestjes met hond en te jonge kat, pret veulentjes etc. en dat gaat allemaal goed..

Prachtige pups heb je! Gefeliciteerd en vanaf nu GENIETEN!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 19:42

balou,dat heb ik ook zovaak gezegd in die tijd,...waarom nou.....snap er niets van dat het allemaal zo moest lopen :n

ga er ook maar niet teveel meer over nadenken want kan er alleen maar heel verdrietig van worden...

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 19:44

kimmie261 schreef:
balou,dat heb ik ook zovaak gezegd in die tijd,...waarom nou.....snap er niets van dat het allemaal zo moest lopen :n

ga er ook maar niet teveel meer over nadenken want kan er alleen maar heel verdrietig van worden...

Sorry ik wil je natuurlijk helemaal niet verdrietig maken, veel geluk en plezier met de kleine boefjes! En ik verwacht trouwens snel weer een topic van je Friezenmansje!

sillysoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:00

Wat me zo verbaast: de brindle kleur :) komt dat vanuit de Argentijnse hond?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 20:01

dat was eens iemand die verstand heeft van kleuren die dat uitgelegd heeft,maar komt vanuit de rottweiler geloof ik...argentijn is helemaal wit,dus daar kan geen brindle vanaf komen...

tino,mijn oude kruising argentijn x rottweiler is overigens ook brindle/gestroomd:
Afbeelding

terwijl zijn zusje zwart met wit en bruin was..
Afbeelding

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:08

Wat zijn ze toch onwijs leuk <3

Petpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 20:12

kimmie261 schreef:

Daar moet je idd niet over na denken! Dat heet noodlot.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 09:04

dat zeiden mijn ouders ook al,dat we een soort van noodlot boven ons kop hebben hangen,nou ja prima,maar als dat ten koste moet gaan van puppeleventjes,dan laat het verder dan maar ...

maar goed,deze kleintjes gaan verder allemaal super,Knut zijn nieuwe baasje is gister geweest en hij gaat Hunter heten,luxe naam voor zo'n lomp hondje :D ,maar hij is zo gek op dat hondje al...

raar he,die mensen gaan aftellen tot ze hem mogen halen en ik ga de laatste week in dat ie hier woont...nou zegt die jongen ook,tis geen afscheid voor altijd,want ze blijven contact houden en hij gaat foto's sturen en ik mag altijd langs komen...zo leuk wel :j

silvia58

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 09:10

Wat een mooie pups...ik ben in love :o

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 09:20

je wilt deze drie pups aanhouden, en de overige pups hebben die al een baasje?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 09:39

op 1 na hebben ze allemaal een baasje :j

hier is trouwens een filmpje van het grut:

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 11:13

Het afscheid zal wel moeilijk zijn, je hebt er toch acht weken je ziel en zaligheid in gestopt, het zijn je kindjes.
Ik laat ook vaak tranen hoor, als ze weg gaan. Maar eigenlijk zijn de nieuwe baasjes daar toch wel een soort van 'blij' mee, omdat ze dan zien dat we echt voor de pups gaan.
En als je dan later ziet hoe ze opgroeien en hoe gek die mensen met hun hondje zijn, is dat ook wel heel mooi.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 13:40

ja,maar goed,jij fokt voor verkoop,dan wéét je ook dat je ze weg moet doen..

mijn aller aller grootste dilemma om te fokken was dus dat ik puppen weg moest gaan doen,maar ik heb alle adviezen ter harte genomen voor een zo'n klein mogelijk nest,want echt...had ze er maar gewoon lekker 3 gekregen ofzo...was ik al zo blij mee geweest,puur voor mezelf..voor niemand anders...

denk dat de paar mensen die ervanaf wisten dat ik nook had laten dekken, wisten dat ik doods bang was voor een groot nest en daarmee het moeten plaatsen van puppen..

voor het evt geld wat ik nu met verkoop van deze pupjes verdien hoef ik het ook niet te doen,er zijn echt sloten geld in gegaan ,krijg dat er nooit meer uit,maar goed ik heb wél 3 nieuwe hondenkinders erbij,en daar ben ik dan wel weer heel blij mee... :) :) :j :+:

op dit moment wordt hier vooral gebeld voor reutjes,alhoewel er toch duidelijk staat dat er alleen nog een teefje is,blijven er maar mensen bellen voor reutjes,er zijn er zelfs die vast een pup willen reserveren voor een volgend nest :+

hoop niet dat die mensen daar lang op gaan wachten,want zodra het kan gaat nookie onder het mes... :=

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:42

Kimmy, vallen ze onder Kampfhunden?

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-14 13:44

nee...tenzij je ergens woont waar rottweilers/of argentijnen onder kampfhunden vallen..

meestal zijn het vooral de pittbuls die op een lijst staan in gemeentes...maar dat zou je na moeten gaan waar je woont...

daarnaast zei mijn DA ooit eens ,je vecht er toch niet mee?? nou dan zijn het geen vechthonden,haha,en zo waar is dat...

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 13:49

Zo jammer dat wij er al twee hebben. Drie gaat echt niet lukken in een rijtjeshuis en ik denk dat onze Rottweilerdame er ook niet bijster gelukkig van zal worden. :') Onze Golden Retriever kruising vindt iedereen en alles leuk. :P