Maartje1990 schreef:Wat fijn dat jij ze in huis genomen hebt. Wat de chip betreft, dat kan je toch ook gewoon aan de Dierenarts vragen?
Ja zoals aangegeven gaan we naar alle waarschijnlijkheid dinsdag even naar de dierenarts met het gezinnetje. Dan is de chip kwestie ook direct opgelost.
En we houden dagelijks alle sites voor vermissing in de gaten of ze niet toevallig vermist wordt. Daarbij heb ik een oud-collega van de dierenambulance het profiel van de poes doorgegeven, als hij een melding binnen krijgt mbt deze poes dan belt hij me. Maar het lijkt me sterk, ze was/is zo mager en ze zwierf al een tijd over het park. Daarbij komt dat ik het ontzettend vreemd vind dat ze zomaar op vreemd terrein jongen gooit, als ze een thuis had zou ze dat toch verkiezen boven alles lijkt mij? Verder geen ervaring mee hoor, ik heb normaal alleen maar kerels.
Barney vind de kittens interessant en gaat er ook bij liggen, maar toont verder geen agressie naar hun toe. Moeder laat dat ook toe, maar als hij een grens overschrijd jaagt ze hem ook zo weer de bench uit. Die drie kunnen er overigens niet bij als wij er niet zijn want dan doen we de bench gewoon dicht.
Doen we sowieso overdag een paar uur, want op die manier gaat moeders in ruststand en pakt een paar uurtjes slaap. Met het deurtje open blijft ze op haar hoede, vrij logisch eigenlijk.Edit: geen vergissing sites maar vermissing sites.
Een klein vergissing dus.
Kinderboek over de wilde avonturen van Pim, Pom, Barney, Beer en naamloos en naamloos.
Ik bel ze ook niks meer, voor niks meer. Ik zoek liever zelf uit wie de eigenaar is. Daarom dat ik deze poes ook zelf in huis houdt.
zonde want ze kunnen er zoveel meer uithalen.
Hoe leuk!

Sommige mensen hebben er misschien overheen gelezen, ze is dus niet gechipt en nog steeds nergens als vermist gemeld.