En als er iets is wat ik niet wil, is dat ze naar de slangen gaan. Brr moet er niet aan denken dat deze schatjes opgegeten worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

compleet met tanpastavlekken 

en kan jij hier ook niet veel aan doen.
.
. Wolferus schreef:Toen ik de foto's bekeek moest ik aan jou denken, omdat je laatst ook zei dat je een nestje had.
Wat blijkt, ben jij 't ook nog.
Ze zijn wel super cute.

Hihi

ze zijn zo leuk!
DianXX schreef:Wat een super leuke jonkies heb je daar!![]()
Ik wil toch even reageren op alle reacties van mensen die het dieronvriendelijk vinden.
Ik ben het er absoluut totaal mee eens dat je niet perse een nestje hoeft te fokken om iets te leren, maar ik zie niet waarom dit dieronvriendelijk is?
Ze doet de opleiding paraveterinair, net als haar klasgenoten. Ik neem dus aan dat ze wel weten hoe je een dier moet verzorgen.
Zo lang het dier een goede verzorging en omgeving heeft, en de jongen goed terecht komen vind ik er niets dieronvriendelijks aan.
Ik doe de opleiding dierverzorging, en bij mij op school wordt deze opdracht ook gedaan. Maar dan worden de dieren gewoon op school gehouden en verzorgd etc. En het wordt door de school vergoed.

franka75 schreef:Magrathea schreef:Oh zoveel!
Ik weet 't, er zijn al zoveel ratjes, maar die kleintjes zijn nog steeds echt ielig schattig![]()
Ik wil ook weer aan de ratjes! Maar je woont net wat te ver
Dan ken ik iemand met een rattery in zoetremeer voor je.
Tenzij ik een rattenkooi aan het plafond vastmaak heb ik er echt geen plek voor!!
Misschien kun je bij je school aandragen dat de dierenbescherming elk jaar gastgezinnen zoekt voor zwangere zwerfpoezen. Dat je dat ook als opdracht zou moeten kunnen doen. Of welk ander drachtig (klein huis)dier dan ook
Magrathea schreef:Leuk dat je al mensen hebt! En ik heb het ook al gezegd... Zoveel onkunde als je ziet bij sommige dierenartsen, je mag van paraveterinairen in opleiding toch wel verwachten dat ze dieren kunnen verzorgen? Alleen zou ik het dan niet direct onder genetica scharen.

Magrathea schreef:IdeeMisschien kun je bij je school aandragen dat de dierenbescherming elk jaar gastgezinnen zoekt voor zwangere zwerfpoezen. Dat je dat ook als opdracht zou moeten kunnen doen. Of welk ander drachtig (klein huis)dier dan ook

Ga ze stiekem wel missen, die schatjes.