op dit moment ligt ie ook flink te snurken haha
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xSlvna schreef:Geen enkele hond laat los als die bijten wilt, het enige verschil is dat we een stafford (achtige) moeten doden om los te krijgen, terwijl een andere hond zwakker is en dus makkelijker opgeeft, dat betekend niet dat de drang om te bijten (en niet los te laten) kleiner is, enkel dat de kracht minder is
Jolliegirl schreef:Dan hoor JIJ je hond te muilkorfen....als je weet dat die agressief is...mamamier.
Leuke fotos ts! Je bent goed bezig!
superpony schreef:@TS, wat ik me wel afvraag. Echt nooit problemen met de tanden? Mijn hond was jong al gek op dr touw en kon heel goed vasthouden, maar als zij tekeer ging met dr touw, zag ik toch bloed. Weleens laten nakijken of alles goed was, tandvlees etc, maar dan zeiden ze dat het ras niet gemaakt is om vast te houden. Maar toen ze dat deed, kon je haar net als een pit/staff optillen met haar touw. En ze doet ook trekspelletjes met ons andere hondje of die van mn moeder. En dat kleine ding kan echt heel goed vasthouden. Ik vind het zelf een heel leuk spelletje wat altijd en overal even kan. Geen pit/staff dan, maar mijn hond is daar niet agressief op. Klaar, is klaar en dan is het spel ook echt afgelopen.
VivaLaVida schreef:Oooh meid kijk alsjeblieft uit voor je vingers als je hond naar het touw springt.... Dat is het eerste wat bij mij op kwam![]()
Verder een mooie hond en leuk dat je hem laat doen waar hij goed in is.
anhighwood schreef:Ik was in Engeland op een show, daar is het sport en echt als wedstrijd uitgeschreven, was echt zoooo gaaf om te zien.
Elke hond kan dit, elke hond die ook maar een beetje drive in zijn hoofd heeft zitten.
Voor degene die dit zielig vind...
weet je wat ik nu zielig vind...een hond die niks mag en doelloos in een huis ligt....
zoals de gemiddelde huishond, want laten we nu wel wezen, elk ras is gefokt voor een specifiek doel, dat wij dat doel niet meer doen, betekend niet dat die hond de drive niet meer heeft...
en zo kom je aan heel vervelende honden...
Jolliegirl schreef:Was geen reactie aan jou persoonlijk he.
Maar aan mamamier. van wie de hond al meerdere keren een andere hond gebeten heeft..en ze weet dat ie andere honden pakt..