ik ben benieuwd naar de pups!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:Laatst plaatste ik al een topic over Pippa hier.
Maar... vandaag kan mijn dag niet meer stuk. Pippa verwacht namelijk pups.Vandaag is er een echo gemaakt. Waarschijnlijk zijn het er 3, stiekem hopen we op 4, maar het kan ook zijn dat het er 2 zijn.
De vorige dekking met Pippa en onze eigen reu Mo-Jo was helaas mislukt. Plus alle dekkingen met onze andere (nu te oude) teef voor die tijd zijn na haar eerste nestje ook mislukt. Dus eigenlijk hadden we er geen vertrouwen meer in dat het ooit nog zou lukken![]()
Ik zal pa en ma nog even voorstellen:
Pippa (Algarin’s Orients Pride Hail Blackice at Sayajin)
[ Afbeelding ]
en
Nik (BISS GCH Mojo’s Continuation of a Myth)
[ Afbeelding ]
Het is total outcross zoals ze dat noemen. Dat houdt in dat de stambomen totaal niet met elkaar overeen komen. Dus het is echt een verassing wat er uit gaat komenStiekem hopen we op stevige donkere pups met een prachtig hoofd en goed gebalanceerde hoeking.
Ze moet nu nog 5 weken. In the meantime zal ik proberen hier zo nu en dan foto's te plaatsen van onze zwangere dame.
furioso schreef:Ik volg ook
Zelf hebben we een Japanse Akita uit het asiel gehaald, met de naam Kita![]()
(is niet de meest recente foto)
[ Afbeelding ]
Meestal vind ik de Amerikaanse Akita's een veel te breed hoofd hebben maar Pippa is echt mooi ! Ook haar kleur![]()
Ik ken mensen en die hebben een 5 tal Amerikaanse Akita's rondlopen op een stuk van 5m x 5m![]()
Ze doen er ook shows mee denk ik,
Kennen weinig tot niets van honden en hebben allemaal reuen![]()