Appaloosa9 schreef:super schattig !!
Dankje!! ^.^
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Vooral die laatste foto is geweldig !!! Sint maarten kennende snap ik heel goed dat jullie voor de keuze gaan om weer een stel afschrikkende honden te gaan
de pups worden door jullie maar ook door jullie overige honden wel op de plaats gezet heb ik t idee
_Mondy_ schreef:Ik snap iets in de OP niet helemaal... 1 hond komt savonds niet thuis![]()
Wat een leukerds heb jeVooral die laatste foto is geweldig !!! Sint maarten kennende snap ik heel goed dat jullie voor de keuze gaan om weer een stel afschrikkende honden te gaan
de pups worden door jullie maar ook door jullie overige honden wel op de plaats gezet heb ik t idee
![]()
Van mij mogen er ook meer foto's komen hoor

Volgens mij heb jij voldoende ervaring met het opvoeden van dit soort honden. Ik denk dat het een super combi gaat worden.MelanieB schreef:Pitbull en Rottweiler is ook niet een ideale combinatie.
Opvoeding doet een hoop. Alleen heel veel mensen kunnen dat niet.
wonderworst_ schreef:Ts wat een stel heerlijke kinders heb je daar, wat een knapperds zeg!Volgens mij heb jij voldoende ervaring met het opvoeden van dit soort honden. Ik denk dat het een super combi gaat worden.
MelanieB schreef:Pitbull en Rottweiler is ook niet een ideale combinatie.
Opvoeding doet een hoop. Alleen heel veel mensen kunnen dat niet.
Hihi ouders van mijn pup zijn rottweiler en pitbull.. ik heb dus een geweldige kruising en de ouders van mijn hond zijn dus samen de beste combi die je kan hebben. Maar zoals je zegt... opvoeding is gewoon alles!
Hoe noem je trouwens zo'n kruising? Ik heb wel van zulke kruisingen gehoord en volgens mijn zijn het ook super honden! Maar heb je enig idee hoe je ze moet noemen? XD Pitweiler?
haha rotbull klinkt een beetje raar xD 
xSlvna schreef:'Moeilijke combinatie', wat een humor. Hartstikke leuke pup's heb je, wij hoeven geen andere rassen meer, daar heb je wel twee leuke waakhonden, dat durf ik bijna met zekerheid te zeggen, vooral de blauwe. Vriendelijk in huis, vaak sociaal met andere honden en kinderen, maar heel waakzaam wanneer hij aanvoelt dat jij of iemand anders iets niet vertrouwd.
Veel succes en vooral veel plezier met deze twee, dat zijn zeker twee aanwinsten.
Klopt, vind het zelf ook geen probleem, maargoed, niet iedereen kent de 2 "gevaarlijke" rassen als lieve diertjes die ze werkelijk kunnen zijn!
Axel_Clauw schreef:Wat een mooie pups! Wel wil ik meegeven dat er geen blauwe american pitbiull terriers bestaan. Wel american bully`s(wat geen pitbull is) en de Amerikaanse stafford.
Met Blue Nose Pitbull bedoelen we de bijzondere blauw-achitge kleur die ze hebben. Niet een andere ras. Zo is er ook bv, de Red Nose Pitbull.Axivoca123 schreef:xSlvna schreef:'Moeilijke combinatie', wat een humor. Hartstikke leuke pup's heb je, wij hoeven geen andere rassen meer, daar heb je wel twee leuke waakhonden, dat durf ik bijna met zekerheid te zeggen, vooral de blauwe. Vriendelijk in huis, vaak sociaal met andere honden en kinderen, maar heel waakzaam wanneer hij aanvoelt dat jij of iemand anders iets niet vertrouwd.
Veel succes en vooral veel plezier met deze twee, dat zijn zeker twee aanwinsten.
Heel erg bedankt!Klopt, vind het zelf ook geen probleem, maargoed, niet iedereen kent de 2 "gevaarlijke" rassen als lieve diertjes die ze werkelijk kunnen zijn!
![]()

PercyLeen schreef:Ik wil niet banketstaaf doen maar ik vrees dat als er inbrekers komen ze als eerste je honden meenemen hoor! Wat een schatjes!Wat is je adres
Diablo schreef:Mensen weten niet beter, de pitbull staat nou eenmaal niet goed bekend.
Ik schrik niet van pitbulls, ik denk dat het hele lieve gezinshonden zijn. Maar een pitbullteef samen met een even oude andere teef lijkt me idd niet een handige combi.
Citaat:Dat deze rassen lief zijn, daar twijfel ik niet aan. Toch hoop ik heel hard voor je dat het goed gaat.
Wij hadden twee Dobermann teven, ook bijna even oud en dit was vreselijk. De dames wilden allebei de baas zijn en gaven geen van beiden op. Probleem met twee teven is dat die niet zomaar ophouden en voor de kill gaan. En eenmaal een vete wordt ook niet meer opgelost.
We hebben nu twee Cane Corso teven (ook reuen overigens) en dat gaat, op wat strubbelingen na, gelukkig prima, maar ik had naast een pitbull teef echt nooit een andere teef gezet en al helemaal niet van dezelfde leeftijd.
Ik heb voor deze combi gekozen, en dat andere over geen andere teef naast een pitbull was dan jouw/uw keuze geweest
echt heel leuk om te lezen!
En voor de mensen die mijn hondjes minder leuk vinden/slechte combi vinden, kijk maar de andere kant op. Hier hadden wij voor gekozen, indien er iets mag gebeuren, zijn wij klaar voor. Iedereen heeft zijn eigen mening over de Pitbull, dat snap ik, maar als we de hele tijd elkaar proberen te overtuigen dat de Pitbull wel of niet een lieve/agresieve hond is tegen andere honden ect. Dan lijkt me het een goed plan om een ander topic te openen
erg lief! ^ _ ^ Axivoca123 schreef:Bedankt voor de leuke reacties!echt heel leuk om te lezen!
En voor de mensen die mijn hondjes minder leuk vinden/slechte combi vinden,ki jk maar de andere kant op. Hier hadden wij voor gekozen, indien er iets mag gebeuren, zijn wij klaar voor. Iedereen heeft zijn eigen mening over de Pitbull, dat snap ik, maar als we de hele tijd elkaar proberen te overtuigen dat de Pitbull wel of niet een lieve/agresieve hond is tegen andere honden ect. Dan lijkt me het een goed plan om een ander topic te openen
![]()
Nogmaals bedankt aan de genen die leuke reacties hebben geplaatst!erg lief! ^ _ ^
ZeSteigert schreef:Axivoca123 schreef:Bedankt voor de leuke reacties!echt heel leuk om te lezen!
En voor de mensen die mijn hondjes minder leuk vinden/slechte combi vinden,ki jk maar de andere kant op. Hier hadden wij voor gekozen, indien er iets mag gebeuren, zijn wij klaar voor. Iedereen heeft zijn eigen mening over de Pitbull, dat snap ik, maar als we de hele tijd elkaar proberen te overtuigen dat de Pitbull wel of niet een lieve/agresieve hond is tegen andere honden ect. Dan lijkt me het een goed plan om een ander topic te openen
![]()
Nogmaals bedankt aan de genen die leuke reacties hebben geplaatst!erg lief! ^ _ ^
Jullie kunnen deze 2 hondjes zeker aan! We zullen over een tijdje zien dat dat ook zo is. Ben benieuwd hoe ze opdrogen!
Annerenske schreef:Aaaaaahw, dit kan zo uitvergroot in de kamer!! Wel een vraag: Waarom heb je geen reu & een teef gekozen? Wij hadden ook twee van hetzelfde ras (dan wel Berner sennens....) maar nooit gezeur mee gehad. Onze teef pakte altijd direct andere teven, met reuen was het dikke liefde.
Ik wens je veel succes met deze hummeltjes!
en gekozen omdat we dat wilden