Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
janderegelaa schreef:Weet je wel zeker dat ze doof zijn? Bij doofheid van witte poezen wordt de correlatie gelegd tussen de blauwe ogen en doofheid. Bij witte katten zonder blauwe ogen is de doofheid maar 17%. Bij een blauw oog is dat 40% en dan vaak ook nog alleen maar aan het oor van de kant van net blauwe oog.
Gigixponys schreef:janderegelaa schreef:Weet je wel zeker dat ze doof zijn? Bij doofheid van witte poezen wordt de correlatie gelegd tussen de blauwe ogen en doofheid. Bij witte katten zonder blauwe ogen is de doofheid maar 17%. Bij een blauw oog is dat 40% en dan vaak ook nog alleen maar aan het oor van de kant van net blauwe oog.
Is dit altijd zo? Want ik ken een witte kat met blauwe ogen en die lijkt toch te reageren op geluid.
Geryon schreef:Gigixponys schreef:Is dit altijd zo? Want ik ken een witte kat met blauwe ogen en die lijkt toch te reageren op geluid.
Hier ook een witte kat met blauwe ogen en ik gok dat die niet eens 1% doof is
Gigixponys schreef:janderegelaa schreef:Weet je wel zeker dat ze doof zijn? Bij doofheid van witte poezen wordt de correlatie gelegd tussen de blauwe ogen en doofheid. Bij witte katten zonder blauwe ogen is de doofheid maar 17%. Bij een blauw oog is dat 40% en dan vaak ook nog alleen maar aan het oor van de kant van net blauwe oog.
Is dit altijd zo? Want ik ken een witte kat met blauwe ogen en die lijkt toch te reageren op geluid.
Prachtige katten trouwens!
Limoen schreef:Pally schreef:Prachtige foto's maar ik vraag me dan altijd af hoe je dat toch voor elkaar krijgt?
Kan me niet voorstellen dat ik onze katten ooit zo mooi op de foto zal krijgen
Het is nog nooit niet gelukt hoor
Geduld, rust, spelen, liefde, afleiding en het lukt sowieso