nee niet jullie,lieve lieve donnie en Joes update pag 15...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 10:43

kimmie261 schreef:
boheme ik weet het niet hoeveel ik nog kan hebben,ik ben nu echt helemaal stuk...dit gaat zo vreselijk diep...

probleem is dat we nu gewoon in een periode komen met veel oude dieren ( 2 honden die 12 worden,do zou 10 worden dit jaar ,dakkas 9,gambit was 23, en laz is ook al 20 geworden dit jaar)...en echt joes gaat ook dit jaar nog ,daar heb ik al zoveel verdriet om gehad,ben zo bang haar te verliezen...|( ...maar goed ie is bijna 12 ,je weet ook dat er een tijd komt dat je elke dag gewoon moet koesteren dat je ze hebt,alleen Do..

die moest nog 3 jaar,hij was pas 9...die was nog helemaal niet aan de beurt... |(

Ik ken het lieverd.. mijn kleine teckeltje was 3, die bolle was 29, onze vuilnisbak was 12 en de herder was 11..
Allemaal binnen 6 maanden.. Het doet zo verrot veel zeer.
Van mij miniroedel heb ik er nu nog 1 onze jack van 5.
En ik moet eerlijk zeggen ik durf er ook geen 1 meer bij te nemen. Het verlies doet teveel zeer.

En nee tijd heelt niet alle wonden, en nee het verdriet en gemis word niet minder..
Ik weet dat je er weinig aan hebt maar als ik wat kan doen voor je.......

Wilawander

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:10

Ik weet ook zo wat je voelt, hier is het ook zo'n klote jaar. 2 weken geleden onze oude merrie van 20 verloren, onze hond van 6 wat ook veel te vroeg was, jonge paard weg moeten doen omdat ik zelf niet meer kan, dat is dan allemaal gewoon teveel. 1 verliezen is al zo heftig en dan afscheid van zoveel dat is zo erg en doet zo zeer. Heel veel sterkte nogmaals :(:)

RoughRebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:14

Jemig Femke... Wat een verdriet weer... Heel veel sterkte!!

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 11:15

ow wat een verdriet ook bij jullie...ook zoveel dieren verloren...en honden in leeftijd van 3 en 6...hoe trek je zoiets,do was 9,5 en dat vind ik al veel te jong...

Eelco

Re: nee niet jij...lieve lieve donnie...

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:18

Ben er helemaal stil van...... |( wat een verdriet.
heel heel heel veel sterkte!!
dikke knuff

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:24

Ik krijg een brok in mijn keel. Wat een verdriet....
En zoveel liefde lees ik bij je.
heel veel sterkte meis

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:30

Dag knapperd......

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:30

Jeetje.. |(
Ik wil je heel veel sterkte wensen!

irmaaap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:40

jeetje wat oonwijs kloote voor je zeg! |(
heel veel sterkte toegewenst de komende tijd

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:46

Bah wat vreselijk. Heel veel sterkte!

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:48

Kom toevallig bij dit topic, maar weet zo goed hoe je je moet voelen. Heb zelf de laatste vier/vijf jaar vier paarden moeten laten gaan, heb nu nog vier paarden waarvan drie nog maar beperkt tijd hebben en drie honden waarvan er eentje negen (bijna tien) en duidelijk al erg versleten (mede ten gevolgen van restverschijnselen van tekenziekte en hypermobiliteit van gewrichten) en dus ook geen jaren meer voor de boeg heeft. De andere twee honden zijn 8 en 4 (stressgevoelig teefje en hun zoon) en krijgen een afschuwelijk harde noot te kraken als 'papa' hen achter laat. Je wilt er niet eens aan denken ...
Maar toch... de tijd die ik van ieder dier heb gekregen, is iets om te koesteren. Iets dat ik niet had willen missen. Misschien is de dankbaarheid voor de tijd die je met hem en Gambit hebt gehad hetgeen je moet koesteren/waar je je aan moet vasthouden.
Niet aan dat wat had moeten zijn.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:54

Och jeetje nee.. wat erg.. heel veel sterkte met je verlies... :(:)

Knakker

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 11:55

oh jeetje, vreselijk, heel veel sterkte!

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:00

Och hemel tranen stromen over mijn wangen. Ik weet precies wat je bedoeld, nog geen aand geleden binnen 3 weken 2 katten in moeten laten slapen, en we hebben nog een bouvier van bijna 14 lopen en in januari ookal een bouvier ( van potverdorie ook 9!!) laten inslapen.... Ik snap je angst verdriet en boosheid maar al te goed!

fargo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 12:20

Jammer genoeg is voor een grote hond de leeftijd van 9 of 10 al behoorlijk oud.
Mijn lieveling mijn duitste staande draadhaar is ooit geopereerd om te kijken wat er met hem was en daarbij bleek hij een gigantisch gezwel in zijn buik te hebben. Hij kwam wonder boven wonder helemaal goed uit de operatie maar raakte daarna alsnog in shock door het bloedverlies. Zo'n stoere fijne hond, mijn eerste eigen hond, ineens weg. Maar toch altijd nog bij me.

Frenka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 14:44

kom per toeval je topic tegen, heb nu kippenvel over heel mijn lijf.
Donnie niet meer op deze wereld en tot mijn schrik lees ik dat je Gambit ook bent kwijtgeraakt.
Met al je dieren heb je een band, maar sommige zijn wel heel speciaal. Dit verdriet kunnen we niet met woorden voor je verzachten, hopelijk kunnen de andere dames en heren je een klein beetje troosten. Heel veel sterkte.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 16:45

ja sommige dieren zijn speciaal,heel speciaal,van die dieren met zo'n gouden randje erom heen...

die zou je eigenlijk gewoon nooit kwijt moeten raken...

do hebben we net weggebracht naar het crematorium...voor de laatste keer hem zien,en aanraken...

pff...ik kon hem bijna niet loslaten,wilde hem zo graag weer meenemen... |(

whitneyvdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 16:59

jeetje kimmie de tranen stromen over mijn gezicht,wat vreselijk van jou stoere donnie,en het is nog zo kort geleden van gambit,hoeveel kan je nog verdragen,ik kan me heel goed voorstellen dat je constant huilt,het is vreselijk als je beste vriend van je word wegggerukt,en dan nog zo onverwachts ook,dit is zo oneerlijk,ik wens je heel erg veel sterkte met het gemis van deze schat.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 17:31

Ach lieve Femke, we hebben elkaar vanmorgen al even gesproken, ik vind het toch zo vreselijk voor je. Puppiedo, zo noemde je hem altijd. Zo jouw hond, jouw mannetje. Ik snap zo goed hoe je je voelt....ik ben er voor je hoor. Was jij toen voor mij, nu ik voor jou. Bel, schrijf en huil het van je af, meis..... :(:)

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 18:33

Heel veel sterkte bij het verlies van deze erg speciale hond...

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-13 20:18

ja puppie Do..zo heette hij,hij bleef de eeuwige puppie Do...dat was ook gewoon omdat hij mijn puppie Do was,met zijn puppie smoeltje..

we zaten net nog wat herinneringen op te halen,en ik weet nog wel dat een vriendin langs was gekomen hier die me een paar dagen later opbelde,en al was zij geen fan van honden van andere mensen zei ze: "weet je die Do he...die Do van jouw, dat is een kanjer hoor,wat een ogen....wat een hond...en hoe die kijkt naar jouw,echt een ventje die gewoon verliefd is op zijn vrouwtje"

en zo was het ook...ik was zo gek op hem,en hij zo gek op mij...

ik trek hem even echt niet...nou ja dat heeft diablo wel gemerkt,vind het dapper dat mensen nu kunnen en durven te bellen,en aan kunnen horen hoe ik hem mis...

|( |( |(

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:44

Dat is niet dapper Fem, jij hebt mij ook aan gehoord toen wij Barat verloren, dus ik doe dat ook. Ik weet hoe je je voelt, hoeveel pijn het doet en hoeveel verdriet je hebt. Ik leef zo met je mee..... ik denk aan je.

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:45

Heel veel sterke :(:)

cissi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 21:58

Nee toch, niet Donnie, ik vond hem altijd zo'n prachthond... Wat een ellende maak jij mee zeg, eerst je prachtige Gambit en nu zo snel daarna Donnie...

Onze Noeska wordt in september 11, ook een Rottie, het zijn zulke bikkels, die laten geen pijn zien. Voel je daar dus ook niet schuldig over, Noeska had een enorme verstopping in haar darmen die op punt van scheuren stond, ze gaf gewoon ontlasting over en nog gewoon doorgaan, het moest haar al weken vreselijk veel zeer gedaan hebben. Onze Max van 7 idem, milttumor en vrijwel niets aan hem te merken, tot de tumor barstte... Het zijn gewoon keiharde honden voor zichzelf, maar dat weet je wel.

Heel veel sterkte met dit onverwachte verlies...

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-13 22:03

jeetje ontzettend veel sterkte de komende tijd! wat heb jij al veel meegemaakt :(