Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Winged schreef:Erg gaaf om te zien! Maar voor mij alleen vanaf een flinke afstandHoewel dit type niet gevaarlijk is voor mensen toch? (als ik het goed heb?)
Wel leuk al die patroontjes
Magiccc schreef:Wow fascinerend en eng tegelijk! Wat ik me nu afvraag he, hoe train je zo'n slang dat hij je niet mag bijten zonder gebeten te worden? Of lukt dat niet?
Maartje1990 schreef:S ts: het lijkt op de foto een heel laag plastic ding dat ik zie. Ipv een glazen terrarium?
zwanepol schreef:ik heb niet het hele topic gelezen hoor dus misschien is mijn vraag al beantwoord maar wat ga je ign met zoveel slangen doen? Want ik begreep dat dit pas de eerste is die jongen heeft gekregen en dat er nog meer opkomst zijn.
Zijn er zoveel mensen die een slang willen hebben, want ik neem toch aan dat je ze niet allemaal zelf gaat houden.

Ben benieuwd hoe ze er in hun nieuwe velletje uitzien....
saskiaojan schreef:Goh jeetje wat interessant, heb al een keer een topic langs zien komen, met eieren idd, maar zo nog nooit.
Wat ik me nog afvroeg, je zei dat je 1 koppel wilt houden evt van deze slangenbaby's, ik neem aan om ook weer mee te kweken, maar heb je bij slangen niet met inteelt oid te maken?
rockwitch schreef:Mooie boa's hoor.
Ben jij toevallig zondag ook in Houten?
19marjo90 schreef:Wow, cool, die ene heeft strikjes als printje!!!
helemaal niet knuffelig van oh kom maar eventjes hier lieve beestjes..