I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JLLN_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:15

saskiakefie schreef:
Jij kan duidelijk niet discussiëren. Ga het eens leren en probeer het dan nog een keer. Niet boos worden als je het niet iemand eens bent want met zulke reacties wordt je standpunt niet sterker. ;)

Ik kan prima discussieren, ik ga alleen m'n energie niet steken in een discussie met iemand zoals jij, simpel zat :')

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:16

Phoe jeetje, volgens mij word die hond mishandeld, laten we gezellig 114 bellen??

Saskiakefie, ik ken meer jack russels en toevallig zijn het ook allemaal van die hondjes die snel zo staan als ze wat verkeerd hebben gedaan.. Krijgen nooit slaag of correcties die niet nodig zijn of te laat. Komen voldoende buiten dus zenuwachtig door te weinig beweging is het dan ook niet he?

Maartenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:16

Hahah wat een geniale foto _O-

Saskiakefie ga toch lekker wat anders doen ofzo, niemand zit hier op je hondenkennis te wachten zoals je vast al wel door hebt.

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: I thought you were never ever ever ever coming home!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 21:16

Maarten: +1

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:17

Susyb schreef:
Dus scooby-doo was ook altijd bang en gestressed en gestraft
Sorry hoor maar hoe kan je nou in godsnaam van 1 foto een soort van reltopic maken .. Mijn hond doet dit ook en geloof me.. ik heb een super band met mijn hondje .. mijn hond is uit zichzelf onderdanig en trekt zichzelf nogal gauw op die manier op

Reltopic? Nee joh, dat is niet de bedoeling. Discussie, daar waar een forum voor bedoeld is. Jammer dat sommigen daar niet tegen kunnen.
Ligt absoluut aan het ras, maar dit is niet de neutrale houding van een Jack.

Ik wil alleen duidelijk maken dat mensen niet moeten gaan denken dat die hond weet wat die fout heeft gedaan en daarom zo staat, ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat ts niks gedaan heeft, sommige honden zijn heel gevoelig ja dat klopt maar dan zou ze toch een correctie hebben gegeven.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:17

Saskiakefie, jij moet je aanmelden bij cesar milan joh! Oh nee wacht, die maakt niet zomaar aannames van een fototje.

Heeft ie weer een nieuw kussentje inmiddels? :D Hier hebben ze simpele kleedjes, als ze dat kapot scheuren is het niet zo'n bende :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:18

JLLN_ schreef:
saskiakefie schreef:
Jij kan duidelijk niet discussiëren. Ga het eens leren en probeer het dan nog een keer. Niet boos worden als je het niet iemand eens bent want met zulke reacties wordt je standpunt niet sterker. ;)

Ik kan prima discussieren, ik ga alleen m'n energie niet steken in een discussie met iemand zoals jij, simpel zat :')

Gaan we weer? Doe het dan ook niet en hou eens op met mij te veroordelen.

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:18

Haha leuke foto _O-

Sjonge saskiakefie, volgens mij plaats jij 9 van de 10 keer alleen maar negatieve reactie in topics :n Zonde hoor.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:19

cp112 schreef:
Saskiakefie, jij moet je aanmelden bij cesar milan joh! Oh nee wacht, die maakt niet zomaar aannames van een fototje.

Heeft ie weer een nieuw kussentje inmiddels? :D Hier hebben ze simpele kleedjes, als ze dat kapot scheuren is het niet zo'n bende :')

Nee klopt die zorgt ervoor dat honden in deze houding gaan staan. :=

Anoniem

Waarom gaan we nog op haar in? Iemand die duidelijk een dagje wat minder aandacht heeft gehad en op een dit op een andere manier nog probeert op te eisen.

Die blik ken ik maar al te goed. :') Mooi moment TS!

Loiz

saskiakefie schreef:
Susyb schreef:
Dus scooby-doo was ook altijd bang en gestressed en gestraft
Sorry hoor maar hoe kan je nou in godsnaam van 1 foto een soort van reltopic maken .. Mijn hond doet dit ook en geloof me.. ik heb een super band met mijn hondje .. mijn hond is uit zichzelf onderdanig en trekt zichzelf nogal gauw op die manier op

Reltopic? Nee joh, dat is niet de bedoeling. Discussie, daar waar een forum voor bedoeld is. Jammer dat sommigen daar niet tegen kunnen.

Ik wil alleen duidelijk maken dat mensen niet moeten gaan denken dat die hond weet wat die fout heeft gedaan en daarom zo staat, ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat ts niks gedaan heeft, sommige honden zijn heel gevoelig ja dat klopt maar dan zou ze toch een correctie hebben gegeven.

Dus mijn Duitse Doggen mogen wel zo staan? :+

Joh wat gaat het jou aan wat TS met haar hond doet? Hond weet dondersgoed dat hij iets gedaan heeft wat niet de bedoeling was. Die van mij
kijken ook als de onschuld zelf als we eens thuiskomen en een folder ligt in snippers. Honden zijn niet dom hoor..

1906

He wat flauw dat er weer zo gereageerd moet worden..
Alsof je uit één foto kan opmaken wat er precies gebeurd is.

TS leuke foto, mijn hond staat er ook altijd exact zo bij als hij weet dat ie wat fout heeft gedaan.

kellykeuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:21

Geweldig kopje :D hier nog zo 1tje die echt kan kijken van *Oww Betrapt!!*

@ saskiakefie.. Mooi hoor dat jij conclusies kan trekken door naar een foto te kijken die op 1 seconde gemaakt is! Volgens mij kan jij je beter focussen op het trainen van je konijnen en de honden aan mensen overlaten die er wat meer verstand van hebben..

lisetteexx

nou als ieders ze hond zo staat, lijkt het mij dan we ze allemaal mishandelen

Marijke_1995

saskiakefie schreef:
Andere situatie, andere context, andere soort honden..... Je slaat de paal finaal mis.

Plank :x

Maarr, ik moest wel lachen om de foto haha.
Vooral met de titel erbij.

cp112

volgens mij moet je er je beroep van maken saskiakefie :j Je hebt werkelijk een gave!

Om mensen de grond in te trappen en te zeggen dat ze liegen :j

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:22

Ik zag hem al voorbij komen op facebook ja, heerlijke foto _O-
Leuk hondje ook trouwens :D

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:22

Marijke_1995 schreef:
saskiakefie schreef:
Andere situatie, andere context, andere soort honden..... Je slaat de paal finaal mis.

Plank :x

Maarr, ik moest wel lachen om de foto haha.
Vooral met de titel erbij.

Haha gaat altijd fout bij mij met gezegdes :') Ga dat nooit leren.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:23

saskiakefie schreef:

Ik heb geen JR dus het ligt helemaal niet 'absoluut' aan het ras... Jij als hondenexpert moet toch weten dat elke hond binnen een ras een individu is.. Elke hond reageerd anders.. Mijn 2 honden zijn hetzelfde ras. Allebei op hoog GG niveau maar toch allebei op een hele andere manier aan moeten pakken!

En tja ik heb op de club ook zoveel mensen die hun hond 'vermenselijke' in mijn ogen.. (niet dat ik vind dat TS dat hier doet, want het is gewoon een humorvol topic )
En nee hoor sommige honden zijn slim genoeg.. Als mijn hond af en blijf moet doen.. en om gaat liggen hoef ik mijn maar aan te kijken en ze weet dat ze fout zit.. Dat is dus een goede band hebben met je hond! En geloof mij ik heb mijn hond nog nooit gestraft! Want ik ben heel erg van het postieve dus belonen als het goed gaat! Daar leren ze het meeste van.

En dit staat in BITP .. dus om foto's te showen van je dier! Een forum is niet persee voor discussie het kan voor advies zijn. Maar ook (zoals dit topic) voor de humor!
Even humor delen met andere, niet meer niet minder!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:23

Ik ben van mening dat een hond ook 10 minuten na het slopen van iets nog dondersgoed weet of dat goed of fout is.
Ik vind echt dat hier overdreven word door 1 persoon....
Laat het lekker rusten.. je probeert nu alle aandacht bij jezelf te krijgen, en je krijgt de aandacht ook nog!

Gecorrigeerd of niet... What-evah......
Ze heeft die hond niet in elkaar gemept...

Onze hond staat ook altijd zo..
Als er iemand de kamer inkomt..
Als je hem roept...

om vervolgens zn staart helemaal tureluur te kwispelen ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:24

Ik ken meer Jack russels die zo staan hoor, als ze zich focussen op iets :j Overigens doen meer honden dat.
En... onze hond kan 10 keer de keuken uitlopen en is er ook niks aan de hand, tot ze de keuken uit komt lopen met een ondeugende blik en dr hoofdwat lager, en ipv. door te lopen ons aankijkt.. :')
Toevallig staat dan de afvalzak naast de prullenbak.. en we hebben dan echt niks gezegd. Maar ze weet wel dat het niet mag.
Maar ze staat vast doodsangsten voor ons uit.. dr oren flappen namelijk altijd :+ En dat is bij Duitde Herders alleen zo als ze bang of nerveus zijn.

Gelukkig was het niet een vulling van een zitzak TS. Al die piepschuimballetjes :')

saskiakefie

kellykeuhh schreef:
Geweldig kopje :D hier nog zo 1tje die echt kan kijken van *Oww Betrapt!!*

@ saskiakefie.. Mooi hoor dat jij conclusies kan trekken door naar een foto te kijken die op 1 seconde gemaakt is! Volgens mij kan jij je beter focussen op het trainen van je konijnen en de honden aan mensen overlaten die er wat meer verstand van hebben..

Zoals mensen die zeggen dat de hond zich schuldig voelt bijv? :')
Come on jongens een discussie is niet meer mogelijk? Wel met z'n allen mij neerhalen ivm een andere mening? :) Beetje jammer!

Debbie

saskiakefie schreef:
Even wat beter lezen en nadenken voordat je verkeerde conclusies trekt, want zo klopt er inderdaad niks van :D

Dit is echt de grappigste opmerking uit het hele topic _O-

TS, heerlijke foto! Die van mij heeft ook vaak zulke grappen! Zal eens een vergelijkbare foto opzoeken!
Als ik dan binnenkom weten ze ook dondersgoed dat ze iets hebben gedaan wat niet helemaal top is. Krijg je van die heerlijke witte zielig kijkende ogen...
'' Het kleed begon!!! :oo :j ''

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:25

Susyb schreef:
saskiakefie schreef:

Ik heb geen JR dus het ligt helemaal niet 'absoluut' aan het ras... Jij als hondenexpert moet toch weten dat elke hond binnen een ras een individu is.. Elke hond reageerd anders.. Mijn 2 honden zijn hetzelfde ras. Allebei op hoog GG niveau maar toch allebei op een hele andere manier aan moeten pakken!

En tja ik heb op de club ook zoveel mensen die hun hond 'vermenselijke' in mijn ogen.. (niet dat ik vind dat TS dat hier doet, want het is gewoon een humorvol topic )
En nee hoor sommige honden zijn slim genoeg.. Als mijn hond af en blijf moet doen.. en om gaat liggen hoef ik mijn maar aan te kijken en ze weet dat ze fout zit.. Dat is dus een goede band hebben met je hond! En geloof mij ik heb mijn hond nog nooit gestraft! Want ik ben heel erg van het postieve dus belonen als het goed gaat! Daar leren ze het meeste van.

En dit staat in BITP .. dus om foto's te showen van je dier! Een forum is niet persee voor discussie het kan voor advies zijn. Maar ook (zoals dit topic) voor de humor!
Even humor delen met andere, niet meer niet minder!

Lezen, ik heb over de neutrale houding, niet over het gedrag.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 21:25

Geweldige foto :D je ziet hem echt zo kijken van oeps... :))

Saskiakefie ga lekker je konijnen trainen, als je niks te doen hebt. Echt wat een belachelijke opmerkingen plaats jij.