saskiakefie schreef:Reltopic? Nee joh, dat is niet de bedoeling. Discussie, daar waar een forum voor bedoeld is. Jammer dat sommigen daar niet tegen kunnen.
Ligt absoluut aan het ras, maar dit is niet de neutrale houding van een Jack.
Ik wil alleen duidelijk maken dat mensen niet moeten gaan denken dat die hond weet wat die fout heeft gedaan en daarom zo staat, ik ben er nog steeds niet van overtuigt dat ts niks gedaan heeft, sommige honden zijn heel gevoelig ja dat klopt maar dan zou ze toch een correctie hebben gegeven.
Ik heb geen JR dus het ligt helemaal niet 'absoluut' aan het ras... Jij als hondenexpert moet toch weten dat elke hond binnen een ras een individu is.. Elke hond reageerd anders.. Mijn 2 honden zijn hetzelfde ras. Allebei op hoog GG niveau maar toch allebei op een hele andere manier aan moeten pakken!
En tja ik heb op de club ook zoveel mensen die hun hond 'vermenselijke' in mijn ogen.. (niet dat ik vind dat TS dat hier doet, want het is gewoon een humorvol topic )
En nee hoor sommige honden zijn slim genoeg.. Als mijn hond af en blijf moet doen.. en om gaat liggen hoef ik mijn maar aan te kijken en ze weet dat ze fout zit.. Dat is dus een goede band hebben met je hond! En geloof mij ik heb mijn hond nog nooit gestraft! Want ik ben heel erg van het postieve dus belonen als het goed gaat! Daar leren ze het meeste van.
En dit staat in BITP .. dus om foto's te showen van je dier! Een forum is niet persee voor discussie het kan voor advies zijn. Maar ook (zoals dit topic) voor de humor!
Even humor delen met andere, niet meer niet minder!