Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar verders krijgt ze geen kleding aan en al helemaal geen roze jurkjes
studiemiep schreef:duidelijk een "fokker"die een slaatje probeert te slaan uit de hype chihuahua......... de site spreekt mij al boekdelen..... (al beweer ik niet dat je daardoor ongezonde honden krijgt) maar met 8 weken het huis uit is te jong! (iig wel voor jouw pup)
als je hond oud genoeg is om het nest te verlaten heeft hij het echt niet koud zodat ie kleertjes aanmoet....
PS blue tan is geen officiele goedgekeurde kleur...dus duidelijk een mode fokker aka hobiest
Diablo schreef:Een teefje wordt ieder half jaar loops. Ze zal dus met de dekking rond de 15 maanden geweest zijn. Dat betekent dat de loopsheid daarvoor rond de 9 maanden is geweest en de eerste keer rond de 3 maanden. Je kunt me veel wijsmaken, maar dat niet.
En inderdaad, die reden maakt jou niet uit, want je hebt het hondje gekocht, dus dat bijkt. Ik zou het niet doen, met het oog op het welzijn voor het teefje en de gedachte die de fokker heeft gehad met het fokken op zo'n jonge leeftijd.

Geef haar eens ongelijk!
.Chi'tjes rillen nu eenmaal snel.
. Nemurin schreef:Lijkt mij dat mensen die dat willen weten het gewoon moeten vragen, in plaats van een heel verhaal met al van te voren besloten reacties en oordelen neer te zetten.

Nemurin schreef:Ik zou me ook aangevallen voelen eerlijk gezegd, zeker het algemene Bokt publiek op BB(-ITP) kennende. Er is zelfs een reden dat ik liever geen ITP topics van mijn eigen beesten aanmaak, ondanks dat ik toch echt wel goed voor m'n dieren zorg.
TS hoeft natuurlijk niet in pb te gaan reageren want dat is ook niet netjes, maar dat ze zich in een hoekje geduwd voelt kan ik me zeker voorstellen.
Veel bokkers (ook in dit topic, je mag zelf weten of je je aangesproken voelt of niet want ik ga niet iedereen individueel beoordelen of bekijken) reageren in dit soort topics heel veroordelend. Dat is doodeng, zelfs op het internet.
Als je je vraag duidelijk en zonder al vooropgezette meningen erin te verwerken stelt, denk ik dat TS een stuk meer bereid zou zijn antwoord te geven.
Want natuurlijk heb je het recht vragen te stellen als je wil weten hoe de situatie zit. Het gaat om het hoe.
TS heeft echter ook het recht om te zeggen van "Nu vind ik het genoeg".
Net zoals dat ik mijn buurvrouw niet mag zeggen dat ze oliedom met haar hond omgaat, omdat ik haar dierenarts niet ben.