Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

xRomana schreef:Wat een poepje je weet ze ook elke x weer uit te kiezen he Kimmie!! Ik zie je man nergens boos worden op dat filmpje?
Van de meeste hondenbezitters (tenminste mensen die het goed doen zoals Kim + partner) hoor ik nooit echt boosheid in de stem, dus ik was verbaasd. Ik hoor het wel van inconsequente eigenaren die eigenlijk niks over hun honden te vertellen hebben, maar daar reken ik Kim dus echt niet bij. 
!
!
Wat een dotje!!!

kimmie261 schreef:ja kleine nookie is er 'al' ,vond dat ik er best lang op moest wachten
en ja hoor edje kan heel boos worden,
en stemverandering is iets waarmee je toch met een hond communiceert,als ze iets doen wat niet mag dan kan je dat boos zeggen,en doen ze iets goed dan ben je heel blij..
ik mopper hier best weleens op de honden,ze zijn gewoon niet áltijd leuk in hun acties.. ( al denken ze zelf van wel..)
, maar Edwin, nee nog nooit. Dacht dat hij de goedheid zelf was eigenlijk.Nemurin schreef:xRomana schreef:Wat een poepje je weet ze ook elke x weer uit te kiezen he Kimmie!! Ik zie je man nergens boos worden op dat filmpje?
Ik hoorde hem, zag 't niet want het waren alleen zijn voeten.Van de meeste hondenbezitters (tenminste mensen die het goed doen zoals Kim + partner) hoor ik nooit echt boosheid in de stem, dus ik was verbaasd. Ik hoor het wel van inconsequente eigenaren die eigenlijk niks over hun honden te vertellen hebben, maar daar reken ik Kim dus echt niet bij.
Maar als Buddy in pupjes hapt, snap ik 'm wel ja. Is toch schrikken!

Lekker genieten van d'r. Slaapt ze al beter s'nachts
Wat een schatje
,je ( jullie) zijn welkom hoor