Dus het is kijken wat je konijn kan hebben en lekker vindt. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dus het is kijken wat je konijn kan hebben en lekker vindt.
TeckTonie schreef:Mama wilt nu eenmaal geen 2de konijn omdat ze dat gelooft. Ook is dashie heel lief voor haar, geeft haar lekjes en 'praat'ook tegen haar. Ze maakt dan allemaal kleine piepende geluidjes.. Lijkt me ook niets voor een normale nijn!
Cayenne schreef:TeckTonie schreef:Mama wilt nu eenmaal geen 2de konijn omdat ze dat gelooft. Ook is dashie heel lief voor haar, geeft haar lekjes en 'praat'ook tegen haar. Ze maakt dan allemaal kleine piepende geluidjes.. Lijkt me ook niets voor een normale nijn!
Dash ziet je moeder dan waarschijnlijk als haar partner. Dat bedoel ik idd met abnormaal gedrag.

Dat was echt schattig.
En die heeft echt een maatje 
Geryon schreef:Zonde dat je konijn zulk gedrag richting je moeder vertoont..
Jammer ook dat je moeder geen tweede konijntje wilt. Waarom wilt ze niet als ze weet dat dat beter is voor je konijntje?
Mijn flessenkonijntje was ook helemaal op mij gericht toen ze nog jong was en dus niet bij andere konijntjes mocht. Hartstikke leuk en aardig, maar voor een konijn is het veel leuker om een maatje te hebben of in een groep te zitten en gewoon konijn te mogen zijn.
TeckTonie schreef:Geryon schreef:Zonde dat je konijn zulk gedrag richting je moeder vertoont..
Jammer ook dat je moeder geen tweede konijntje wilt. Waarom wilt ze niet als ze weet dat dat beter is voor je konijntje?
Mijn flessenkonijntje was ook helemaal op mij gericht toen ze nog jong was en dus niet bij andere konijntjes mocht. Hartstikke leuk en aardig, maar voor een konijn is het veel leuker om een maatje te hebben of in een groep te zitten en gewoon konijn te mogen zijn.
Ze zegt dat ze dan niets meer aan Dash heeft.
Ze bedoeld het niet slecht, maar het komt jammer genoeg wel zo over..
wortel115 schreef:Toch kan het ook goed gaan een konijntje alleen. Mijn konijn is nu 10 jaar oud en heeft altijd alleen gezeten (toen ik hem kreeg had ik er geen idee van dat ze een maatje moeten hebben). Konijn is altijd lief als je hem aait likt ie aan je vingers en doet een beetje knorren/piepen, kan hem gewoon los in de tuin laten lopen en oppakken, helemaal geen problemen mee. En nee nu hij zo oud is komt er geen 2de meer bij.
TeckTonie schreef:Heb juist stukken voorgelezen van dit topic. Heb nu zin om het mens iets aan te doen maar soit.
Ik zeg dus dat ze niet gelukkig is. Zegt zy dat Dash al 3 jaar gelukkig is met haar.
Ik zeg dat ze geen fijn leven heeft. beest speelt niet, ligt een hele dag op haar deken of in haar kot. Af en toe loopt ze eens naar een willekeurige plek in de woonkamer om haar behoefte te doen, en is dan terug weg om te gaan liggen.
Zegt ze dat ik in eerste instantie geen.konijn mocht.
wel heel jammer mama, binnenkort koop ik mij toch een gecastreerde belgische haas, of je dat nu wilt of niet.
Zei ze dat ze me op straat zet met zon monster..
Geryon schreef:TeckTonie schreef:Heb juist stukken voorgelezen van dit topic. Heb nu zin om het mens iets aan te doen maar soit.
Ik zeg dus dat ze niet gelukkig is. Zegt zy dat Dash al 3 jaar gelukkig is met haar.
Ik zeg dat ze geen fijn leven heeft. beest speelt niet, ligt een hele dag op haar deken of in haar kot. Af en toe loopt ze eens naar een willekeurige plek in de woonkamer om haar behoefte te doen, en is dan terug weg om te gaan liggen.
Zegt ze dat ik in eerste instantie geen.konijn mocht.
wel heel jammer mama, binnenkort koop ik mij toch een gecastreerde belgische haas, of je dat nu wilt of niet.
Zei ze dat ze me op straat zet met zon monster..
Jammer. Maar mijn complimenten dat je ons advies hebt aangenomen en het geprobeerd hebt! Zouden meer mensen een voorbeeld aan mogen nemen![]()
Wie weet bedenkt je moeder zich nog wel eens.
Sommige mensen zijn gewoon wat koppiger denk ik.Laptopmuis schreef:Een Belgische haas word wel groot. Dus zou echt in een hok met ren gehouden moeten worden.
Zijn ook echte ontsnappingskunstenaars.
Mvg

Nemurin schreef:Dat klopt, dan is enten niet nodig.
Die van mij wonen echter wel buiten dus njaaaa... maar goed. Ze zijn gelukkig nog nooit ziek geworden van iets waar ik tegen had kunnen enten.
En dat gaan we zo houden.
In ieder geval veel succes met je zin doordrijven, kan me voorstellen dat je je moeder wat flauw vindt onderhand.