Weeskittens mr. Higgins & Uks itp!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

roucha1

Re: Weeskittens mr. Higgins & Uks itp!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:09

Aaaw wat een schatjes! <3 <3
Helaas mag ik geen kat bij me vader en me moeder heeft er al 2 :(
Anders wou ik er zeker eentje hebben :o

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:15

Wat een schatjes zeg <3

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 23:07

xBueno schreef:
Ik heb niet helemaal uitgelegd hoe het zit geloof ik ?

Maar daar woonde eerst 3 boeren, broers en die katten waren allemaal van hun, allemaal zwerf katten..
Zij zijn nu alle 3 overleden, en er lopen nog een paar katten. De nieuwe mensen in het huis willen die katten juist niet, dus iedereen vind het alleen fijn als die katjes weggehaald word want anders komen er alleen maar meer nestjes waar niemand op zit te wachten :)
Mijn buren en nog wat mensen in het straatje waar ik woon, zijn famillie van hun en die vinden het ook wel fijn juist (:
En het is wel een beetje vreemd dat er 3 kittens op een random plek liggen, niet een nest ofzo , de hele dag in de hitte keihard te lopen mauwen (Higgins lag 5 uur achter elkaar keihard te mauwen, elke x dat ik ging kijken, dus hadden we hem maar mee genomen)
En al zou de moederpoes er wel zijn, die katten daar zijn allemaal scharminkels en toen die boeren daar nog woonden, lagen er ook vrij regelmatig dode katten/kittens op het erf...
Ze zijn heel ongezond.. en de mensen die er nu zitten zitten niet te wachten op nog meer katten die daar gaan rond zwerven :P

Hoop dat ik het een beetje goed heb uitgelegd, dus niet dat jullie ook denken dat het raar is , dat we ze aan het stelen zijn ofzo ..

Ah zo! Ja, dan word het al een heel stuk duidelijker. Geef jullie groot gelijk hoor dat je ze dan meeneemt. in ieder geval zijn het scheetjes om te zien. Succes met het grootbrengen!

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 23:20

Bedankt voor de leuke reacties :D
Ya ik had gelijk ff tegen mn moeder gezegd dat ze op hun buikje moeten liggen , dus doen we nu zo :D
@ElineS: Yaa je had wel gelijk, stond er een beetje raar :o

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 00:26

Wat een schatjes <3

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 11:12

Awhh ben echt helemaal verliefd op Uks <3

RoWi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 12:23

Och, wat zijn ze leuk! Heel mooie katjes zeg :)
Goed dat je ze hebt meegenomen!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 12:56

Agut wat een lieverdjes <3 Wij (of nouja, m'n moeder, broertje en ik. Vader wil het niet) willen er heel graag een kitten bij omdat onze kat eenzaam is sinds onze oude kat is overleden en we zijn helemaal verliefd op dat bekkie van Uks.. Maar m'n vaders wil is wet hier in huis dus het zal er wel niet inzitten :Y)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:01

Aaah we hebben er al 4, dus jammer genoeg kan ik er hier geen bij hebben. Maar jeetje wat zijn ze leuk zeg.

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 13:14

Smee__ schreef:
Agut wat een lieverdjes <3 Wij (of nouja, m'n moeder, broertje en ik. Vader wil het niet) willen er heel graag een kitten bij omdat onze kat eenzaam is sinds onze oude kat is overleden en we zijn helemaal verliefd op dat bekkie van Uks.. Maar m'n vaders wil is wet hier in huis dus het zal er wel niet inzitten :Y)

Gewoon mee naar huis nemen :' Hebben wij ook gedaan met onze oude 2 katten :D
Of laat de fotos van Uksje aan je vader zien en zeggen dat je andere kat echt heel eenzaam en zielig is .. :(:)
werkt soms wel bij mijn vader :')

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 13:18

Ja nouja het probleem is dat mijn vader allergisch is en hij is bang dat hij dan meer last krijgt.. Dus ik al voorstellen dat we dan het voer in het hok neerzetten en dat ze dan alleen af en toe binnenkomen om te slapen en dat ik elke dag de bank en vloer ga stofzuigen :') Foto's laten zien kan ook wel inderdaad, dat hielp bij m'n moeder :')

Maar onze kat is ook nog een geval apart.. Het is echt een alfamannetje ondanks dat ie gecastreerd is dus hij kan niet met andere katers. En hij heeft zware verlatingsangst, dus wij hopen dan dat een kat erbij dan helpt voor hem.. :(:)

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 14:32

Hm ya dan is het wel moeilijk...
Mja Uks is wel een super lief en sociaal poesje dus met haar zou je kat wel goed samen gaan :D

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-12 14:33

Jaa poezen zijn ook geen probleem voor hem! Poezen mogen bij ons ook gewoon het huis in zijn we achter gekomen _O- Katers worden al weggejaagd als ze binnen een straal van 2 meter bij ons huis zijn :') Ik blijf nog even doorzeuren :Y)

xBueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-12 14:35

hahah :')
Succes :D