Verder zijn het natuurlijk prachtige honden kan me nozem nog als kleine dame herrinneren en was alweer helemaal vergeten dat ze alweer een mama was
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Seven schreef:Ja dat is vreselijk snel gegaan met nozum
Heb je vanuit het hondenforum zelfs jaren geleden gemaild voor een pup van nozum als ze oud genoeg was om gedekt te worden hahaha.
Seven schreef:Heb je je mooie schimpie nog?

Moet zeggen dat het er zowel 's zomers als 's winters prachtig uit ziet daar! En dat terwijl Oostenrijk nooit op mijn lijstje van mogelijk vakantieland stond, na deze foto's is dat wel bijgedraaid
amy_leftover schreef:Moet zeggen dat het er zowel 's zomers als 's winters prachtig uit ziet daar! En dat terwijl Oostenrijk nooit op mijn lijstje van mogelijk vakantieland stond, na deze foto's is dat wel bijgedraaid
CrazyCat schreef:Overigens als je met de auto komt, sneeuwkettingen zul je waarschijnlijk helemaal niet hoeven gebruiken maar zijn verplicht om bij je te hebben.
CrazyCat schreef:Ik heb ze hier niet nodig gehad, behalve toen ik iets te ver op het niet geruimde erf reed en er niet meer uitkwam. Maar ze zijn hier ook echt heel fanatiek met ruimen en er valt minder sneeuw als in Noord Tirol.