Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Geryon schreef:Ik snap dat ze zo gefokt worden. Maar dat klopt gewoon niet, inderdaad alleen maar voor de leuk.. De diertjes zijn niet voor niks altijd geevolueerd met haar, dat bedoelde ik ermee. Cavia's hebben trouwens al erg moeite met kou. De mijne kropen helemaal tegen elkaar aan en moest het hele hok vullen met hooi waar ze helemaal in gingen.. Dit diertje heeft niet eens haar.
Ariebombarie schreef:Anoli schreef:Ik kan gewoon nooit meer naar naakt-cavia's kijken zonder dit direct te associëren met het woord "befbever" . Voor de rest vind ik zelf wel apart om te zien, weet niet of ik het mooi vind maar fascinerend is het zeker
seriously. YOU just made my day
pinuts schreef:Ik denk er zo over: Is het voor het dier fijner om kaal te zijn? "nee" Dus waarom dan fokken? Ja.. voor de leuk
ts: waarom een kale cavia eig?
Geryon schreef:Ik snap dat ze zo gefokt worden. Maar dat klopt gewoon niet, inderdaad alleen maar voor de leuk.. De diertjes zijn niet voor niks altijd geevolueerd met haar, dat bedoelde ik ermee. Cavia's hebben trouwens al erg moeite met kou. De mijne kropen helemaal tegen elkaar aan en moest het hele hok vullen met hooi waar ze helemaal in gingen.. Dit diertje heeft niet eens haar.