Ben je niet bang dat je hem 's nachts per ongeluk slaat?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
RoWi schreef:Haha dat is wel echt heel erg lief!![]()
Ben je niet bang dat je hem 's nachts per ongeluk slaat?

en kregen we dit als resultaat..

micha_a schreef:Ik zeg altijd dat als ik ooit nog eens een nieuwe rode kat krijg, ik hem wortel ga noemen. Lijkt me leukWij hebben nu een Lilo en een Stitch (rode kater heet Lilo). Ik vind het altijd wel leuk om namen te nemen die bij elkaar horen. Als ik jou was zou ik voor één van de namen van de andere zeven dwergen gaan!
heb ik ook had een witte Pooky genaamd de rooie noemde ik Garfield tita schreef:Leuk poessie maar zo klein hoe oud is ie eigenlijk? of is de ander zo groot met 4 maanden want dat is ook maar een gup maar hier lijkt het niet op een gup
RoWi schreef:Haha ahw!![]()
Dat groeien gaat heel snel hoor! Vooral nu hij bij jou wel goed gevoerd wordt en alle voedingsstoffen binnen krijgt.
Voor je het weet zijn ze volwassen
maar dan ook niks anders meer eet haha verwend nest. Het enige waar ik bij Heady van schrok was dat ik bij het ophalen vergeten was om te vragen wanneer hij voor het laatst ontwormd was. En toen zeiden ze dat dat pas vanaf 3 maanden hoefde.. ieks! Dus snel naar de dierenarts en wormenkuren erin gespoten! Hij had wel een beetje een bol buikje dus hopen dat het meevalt