Nu komt waarschijnlijk de meest domme vraag ooit. Natuurlijk zijn slangen gevaarlijk. Maar zijn de jouwe ook gevaarlijk? dodelijk? Of kan je er veel mee doen?
Dat was dus ook mijn vraag, als je er wat mee kan wil ik er best over nadenken en het aankaarten bij m'n ouders....
pfoe dat zijn er veel! 60 ofzo? wat ga je ermee doen?
Kuggur
Geplaatst: 04-05-12 23:18
Mooie foto´s van je slangenkuil! Zou er best ééntje willen, maar hier in IJsland is het houden van reptielen (yep alle reptielen) verboden. Amfibieen mag weer wél , wie het snapt mag het zeggen
Hoe gaaaaaaaaaaf! Is het niet heel moeilijk om met slangen te 'fokken'? leveren ze nu ook veel geld op? bedoel als je puppys ziet staan van een rashondje voor 400 euro per stuk en dit zijn er 50? dan ben je nu heel rijk geworden
Kun je ze makkelijk kwijt? Ik vind het wel echt heel heel heel erg gaaf zeg!
Jeetje ik schrok echt toen ik naar beneden scrolde Mijn god he, dan is een grote berg slangen.. Hoeveel? Ik zou het niet weten. Daarvoor durf ik niet lang genoeg naar de foto's te kijken Hoeveel jongen krijgen slangen gemiddeld eigenlijk?
_Snow_White
Geplaatst: 05-05-12 00:17
Ik gok ook op zo'n 30
Zover als ik weet krijgen ze tussen de 10 en de 60(!) jongen. Ze dragen toch rond de 8 maanden? Heeft ze trouwens wel het mannetje 'gebruikt' of heeft ze zich maagdelijk voortgeplant? Sinds boa constrictors dit ondanks de beschikking over een mannetje nog wel eens doen. Het enige wat mijn geheugen niet meer weet of de mannetjes nu een hemipenis of een cloaka hebben?
Ondanks dat ik niet zo'n slangenmens ben, vind ik het allemaal wel erg interessant en wil ik dus ook een dagboek
Astaloca
Geplaatst: 05-05-12 00:20
OH MY.. ik was het huis uitgerent als ik DIT zag... 26 dacht ik zo Wat een nachtmerrie zou dit voor mij zijn
franka75
Geplaatst: 05-05-12 00:26
mozeskriebel kunnen ze er zoveel krijgen? wel mooi al die verschillen, ja ik durf ze wel vast te houden en een dagboek lijkt me leuk. ben wel benieuwd hoe het werkt, maar man wat is mamma big , hoe lang is ze een meter of 3 , 4? ik zeg 26. o nog wat hebben dierentuinen over de wereld hier niets aan???
Laatst bijgewerkt door franka75 op 05-05-12 00:28, in het totaal 1 keer bewerkt