Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Chaos schreef:Als TS ze toch houd of ze binnen de vriendenkring blijven whats the problem.
love_western schreef:Zijn ze al geboren
Rumpleteaser schreef:Chaos schreef:Als TS ze toch houd of ze binnen de vriendenkring blijven whats the problem.
Omdat er op die manier plekjes worden 'bezet' die ook opgevuld hadden kunnen worden door asielkonijnen.....![]()
Sorry, meestal reageer ik niet op deze manier in dit soort topics.
Maar ik ben te vaak in (knaagdieren)asiels geweest en je wilt echt niet weten hoeveel konijnen daar op een baasje wachten........

love_western schreef:Rumpleteaser schreef:
Omdat er op die manier plekjes worden 'bezet' die ook opgevuld hadden kunnen worden door asielkonijnen.....![]()
Sorry, meestal reageer ik niet op deze manier in dit soort topics.
Maar ik ben te vaak in (knaagdieren)asiels geweest en je wilt echt niet weten hoeveel konijnen daar op een baasje wachten........
Er zijn ook zat mensen die geen asielkonijnen willen
WinSel schreef:Mag ik vragen waarom jullie je konijn laten dekken ?
Van mandy was het niet gepland en goeie fokkers van ras konijnen hoor je mij niet over
Maar waarom toch al die pret nestjes ?

Faniek schreef:love_western schreef:
Er zijn ook zat mensen die geen asielkonijnen willen
En er zijn ook goede fokkers om konijnen te halen.
Punt is denk ik voornamelijk ook het langharige van deze konijnen, ik snap het wel ik zie hem ook weer voor me die drama vachten. Konijnen hebben hekel aan de kam erin, je doet ze er geen plezier mee en dan ook nog een dramavachtje.. Dat vind elke dierenliefhebber toch niet fijn? Ga er vanuit dat de TS ook niet beter wist en hier heel veel van gaat leren. Ik ga ook duimen dat ze gewoon allemaal kortharig blijven.
Wat fijn dat de bevalling allemaal goed is gegaan.
En die van mij gaan er heerlijk ontspannen bij liggen met borstelen.
love_western schreef:Faniek schreef:
En er zijn ook goede fokkers om konijnen te halen.
Punt is denk ik voornamelijk ook het langharige van deze konijnen, ik snap het wel ik zie hem ook weer voor me die drama vachten. Konijnen hebben hekel aan de kam erin, je doet ze er geen plezier mee en dan ook nog een dramavachtje.. Dat vind elke dierenliefhebber toch niet fijn? Ga er vanuit dat de TS ook niet beter wist en hier heel veel van gaat leren. Ik ga ook duimen dat ze gewoon allemaal kortharig blijven.
Wat fijn dat de bevalling allemaal goed is gegaan.
Drama vacht valt meeEn die van mij gaan er heerlijk ontspannen bij liggen met borstelen.
Heb zelf ook namelijk teddy dwergen. En komen ook bij fokker vandaan.
Alleen knip ze in het voorjaar kaal omdat ik te lui ben om telkens te borstelen.
Dus dan help ik de opvang, en kan ik ze ook allemaal een goed baasje geven.