*Kijkt hoe groot jaszakken zijn, vergelijkt met sprinkhaan en egel, kijkt teleurgesteld* Wat onwijs schattig! Ook die sprinkhaan ja! *zegt meisje met de insectenfobie*
Nou ik weet niet hoe groot jouw jaszakken zijn maar in die van mij zouden ze makkelijk passen, en die zijn niet zo heel groot... ze zijn maar klein hoor
xBueno
Geplaatst: 29-04-12 15:05
Ohh dat egeltje wat ongelofelijk schattig Echt te lief Nero vind ik echt stoer ! Heb het normaal niet zo op insecten maar vind hem zo wel heel stoer
Wat een geweldig mooie foto's van geweldig bijzondere dieren! Loki is gewoon ubercute! En wauw...die sprinkhaan is prachtig!
Top!!!
Fenrir
Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-12 16:39
Nero zit de hele dag stil haha. Nee echt waar, die beesten bewegen heel weinig. In de natuur jagen ze namelijk door stil te zitten wachten op hun prooi, dus heel actief zijn ze nooit. Al kunnen ze best hard rennen als ze willen, een klein stukje springen (het zijn geen echte sprinkhanen ondanks de naam) en ze kunnen ook wel vliegen als het echt moet.
LuffB
Geplaatst: 02-05-12 01:18
omg , je egel is te ontzettend lief en je sprinkhaan gewoon te geweldig!! Cool. Hij lijkt echt ontzettend op die ene uit kongfu panda! haha, cool zeg