Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mijn familie woont daar en heb een verjaardag.
Dacht dat je mn fretje op wou komen halen
Hij draagt ook truitjes en ontsnapt niet in het bos, maar moet wel altijd op blijven letten natuurlijk.

Nemurin schreef:nadine_yvana schreef:Oh haha, sorryDacht dat je mn fretje op wou komen halen
Had ook gemogen, als je een beetje in de buurt zat. Verjaardag was achteraf niks aan, was liever komen kennismaken met jouw fretje...
En kruimeltje is idd erg klein zeg. Das wel even anders dan mijn fretje, die is behoorlijk fors. 
rockwitch schreef:Ook zijn ze wel een beetje lomp, want ze laten zich gewoon van de trappetjes in hun kooi afrollen. Ze jatten waar je bij staat, dus we moeten ze goed in de gaten houden als ze los zijn, maar we hebben wel ontzettend veel lol van die 2.
Want hier komt het, ik kreeg de volgende ochtend al heel vroeg een telefoontje van mijn moeder dat ze haar portemonnee kwijt was, dus helemaal in paniek. Ze had overal al gezocht en ze vroeg of hij misschien bij mij lag en anders was hij gestolen. Nou, ik zei, ik heb hem niet gezien, maar ik zal wel even kijken. Ik zei voor de grap, wie weet heeft Alfred hem wel gepakt. Nou, de portemonnee was idd gestolen....door mijn fretje! Hij heeft namelijk vaste plekjes waar hij dingetjes verstopt en 1 ervan is achter de dvd kast. Dus ik ging even bij zijn vaste plekjes kijken, onder de stoel, achter de kachel en ook achter de dvdkast. Ik lag helemaal in een deuk, want daar lag dus mijn moeders portemonnee!
Hij had verder dus niks gejat alleen haar portemonnee, hoe slim
Mijn moeder natuurlijk helemaal opgelucht en tot op de dag van vandaag kunnen we er nog vreselijk om lachen. Wat een klein draakje