Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
unamie schreef:Een Bidspringhaan moederziel alleen in een klein bakje opsluiten, en er dan van kunnen genieten is iets wat ik totaal niet kan begrijpen
Wat is daar nu voor lol aan![]()
Vaak gaan ze voortijdig dood, maakt niet uit voor 10 euro heb je weer een nieuwe
Fiffill schreef:Die orchid is niet zo duur hoor, prijs ligt tussen de 4 en de 20 euro denk ik zo, van wat ik kan vinden op Google iig. Bidsprinkhanen zijn niet zo heel duur
Ben zelf fan van de Phyllocrania paradoxa, die vind ik gaaf
ZusJacobs schreef:Fiffill schreef:Die orchid is niet zo duur hoor, prijs ligt tussen de 4 en de 20 euro denk ik zo, van wat ik kan vinden op Google iig. Bidsprinkhanen zijn niet zo heel duur
Ben zelf fan van de Phyllocrania paradoxa, die vind ik gaaf
Dat meen je niet.. Gaaaaaaaf! Misschien een toekomstig huisgenootje dan haha
unamie schreef:Een Bidspringhaan moederziel alleen in een klein bakje opsluiten, en er dan van kunnen genieten is iets wat ik totaal niet kan begrijpen
Wat is daar nu voor lol aan![]()
Vaak gaan ze voortijdig dood, maakt niet uit voor 10 euro heb je weer een nieuwe
passieAppel schreef:Ik dacht eerst bij het lezen van de titel dat 't een grap was
Leuk hoor!
_horselovee_ schreef:haha, wat een grappig beestje
ik vind het een Gerrit
veel plezier ermee
_Lente_ schreef:Wauw, wat een mooi diertje! Die foto's op de 2e pagina zijn ook erg stoerIk las ergens dat je foto's van het terrarium zou maken, die staan er nog niet toch, of heb ik er overheen gelezen... Ben namelijk wel erg benieuwd hoe het er uit ziet