Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

deze eten elkaar sowieso op als ze samen in één bak zitten. Maar bijv Phyllocrania paradoxa (die op een dood blad lijkt) kun je ook met meer samen houden. Maar je moet toch altijd uit kijken, want als ze erge honger hebben gaan ze aan elkaar beginnen
maar da's gewoon een kwestie van goed voeren.

unamie schreef:Een Bidspringhaan moederziel alleen in een klein bakje opsluiten, en er dan van kunnen genieten is iets wat ik totaal niet kan begrijpen
Wat is daar nu voor lol aan![]()
Vaak gaan ze voortijdig dood, maakt niet uit voor 10 euro heb je weer een nieuwe
Fiffill schreef:Die orchid is niet zo duur hoor, prijs ligt tussen de 4 en de 20 euro denk ik zo, van wat ik kan vinden op Google iig. Bidsprinkhanen zijn niet zo heel duur
Ben zelf fan van de Phyllocrania paradoxa, die vind ik gaaf
ZusJacobs schreef:Fiffill schreef:Die orchid is niet zo duur hoor, prijs ligt tussen de 4 en de 20 euro denk ik zo, van wat ik kan vinden op Google iig. Bidsprinkhanen zijn niet zo heel duur
Ben zelf fan van de Phyllocrania paradoxa, die vind ik gaaf
Dat meen je niet.. Gaaaaaaaf! Misschien een toekomstig huisgenootje dan haha
Ik las ergens dat je foto's van het terrarium zou maken, die staan er nog niet toch, of heb ik er overheen gelezen... Ben namelijk wel erg benieuwd hoe het er uit ziet

unamie schreef:Een Bidspringhaan moederziel alleen in een klein bakje opsluiten, en er dan van kunnen genieten is iets wat ik totaal niet kan begrijpen
Wat is daar nu voor lol aan![]()
Vaak gaan ze voortijdig dood, maakt niet uit voor 10 euro heb je weer een nieuwe
Als je zo denkt, moet je helemaal geen dieren gaan houden. 
dan had je namelijk geweten dat bidsprinkhanen solitaire dieren zijn (dus 'moederziel alleen' is hoe ze leven
), ook in het wild. Bij veel soorten eet de vrouw de man zelfs op na de paring, en als ze er nog niet klaar voor is heeft hij daarvoor nog pech... 
Oh, en de meeste bidsprinkhanen worden in gevangenschap ouder dan in het wild. 
passieAppel schreef:Ik dacht eerst bij het lezen van de titel dat 't een grap was
Leuk hoor!
_horselovee_ schreef:haha, wat een grappig beestje
ik vind het een Gerrit
veel plezier ermee
heb wel een aantal leuke suggesties gekregen, denk er nog even over na allemaal._Lente_ schreef:Wauw, wat een mooi diertje! Die foto's op de 2e pagina zijn ook erg stoerIk las ergens dat je foto's van het terrarium zou maken, die staan er nog niet toch, of heb ik er overheen gelezen... Ben namelijk wel erg benieuwd hoe het er uit ziet