Mam? Er zit wat harigs in de wc!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

astwice

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:37

_O-

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:38

Oh geniale kat _/-\o_
Onze poezedamems gaan gezellig in de handoekkenwasmand liggen, fijn als je er iets in wilt gooien...
'Maaaaaauuuuuuw.....' >;)

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 14:40

Inney schreef:
Je hebt zo'n plons wc, met zo'n diep gat, en een wc waar nog zo'n plateau inzit ofzo. Plonst niet zo, zorgt voor een drogere bibs _O-
Ik mis dat plateau idd, erg irritant. Leg er altijd maar een paar velletjes papier in om de plons te voorkomen.

Heb de klep overigens ALTIJD dicht als ik niet in de badkamer ben, heb 1 van m'n katten nl. al eens ooit aan d'r staart uit de wc getrokken, ze was er head-first ingevallen. Maakte wel zoveel paniek dat ik duidelijk geen tijd had om een foto te maken, achteraf eigenlijk best jammer :D

natje86

Re: Mam? Er zit wat harigs in de wc!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-11 21:38

die van mij drinkt ook uit mn wc (zonder anti-plons-plateau) erg irritant maar super schattig en ik denk altijd maar zo: ik trek elke keer door dus mn kat heeft altijd vers water

Maydine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 10:57

hahah dat is handig! Zo heb je geen kattebak meer nodig joh! :P

josewoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:06

_O- Watt een geniale ontdekking _O-

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-11 11:21

:= Ik verwachte eerst eigenlijk een dikke spin ofzo haha.

Buffel vond het altijd zeer smakelijk om uit het toilet te drinken :') :

Afbeelding

En Ensi kan zelfs zwemmen, eerst wat bang, maar later ging ie er doodleuk bijliggen :):) :

Afbeelding

Jojoju

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 12:59

BIEHIEIE Ted komt altijd bij mij onder de douche staan.. hij drinkt water uit het doucheputje (schijnt echt HEERLIJK te zijn)

met als gevolg een natte kat die daarna het huis doorrent en alles nat maakt waardoor het vrouwtje bijna op d´r smoel gaat..

marrianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:02

randie schreef:
Ik zag laatst op een programma over dierengadgets dat er serieus katten wc brillen zijn om dit aan te leren!

oh ja heb het gister gezien op Animal Planet hoe je in 3 stappen je kat naar de wc kan laten gaan :+

moet echt niet gekker worden

qwerty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:04

geniaal!!!! :') :') :') _O- _O- _O-

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 13:23

wiebke schreef:
BIEHIEIE Ted komt altijd bij mij onder de douche staan.. hij drinkt water uit het doucheputje (schijnt echt HEERLIJK te zijn)

met als gevolg een natte kat die daarna het huis doorrent en alles nat maakt waardoor het vrouwtje bijna op d´r smoel gaat..

Ah, mijn poes houdt ook van douchen idd, maar het moet niet al te hard spetteren, dan gaat ze iets verder weg toekijken en zich wassen :=

M'n kater zette laatst voor het eerst z'n pootje in de douche terwijl ik me stond af te drogen. Er verscheen een "AAAAAARGH!" op z'n koppie en hij stoof weg, want z'n pootje was nat geworden :')

Valeriej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:18

Oh leuk ! Gelukkig kunnen mijn poezels niet aan het toilet :P

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-11 11:27

hihihi onze kater drinkt uit de plee als ie de kans kruigt, maar uit de wasbak of uit het bad is nog leuker, het liefst de was bak op de wc... Hij rent achter je aan als je naar de wc wil en springt triomfantelijk mauwend op die wasbak en dan moet de kraan aan, maar ja het is maar een kleine wasbak met een kleine kraan en een grote kater dus hoe moet je dan gaan zitten om goed te kunnen drinken? Nu steekt ie meestal zijn kop eronder, waardoor het water over zijn hoofd naar zijn neus stroomt en dan likt ie t op terwijl het zijn neus afloopt.. maffe dieren hoor!
Je kan kan hier ook niet douchen of in bad zonder dat er een kat komt kijken. Komen ze over de badrand heen en weer lopen. Bedenken ze halverwege o ik wil weer terug en gaan ze proberen om te draaien op die smalle rand langs de muur.. ja dat lukt niet altijd.. PLONS! (Wel uitkijken voor je voeten dan...) hebben ze allebei al minstends 4x gedaan...
De poes heeft ook al een keer geprobeerd om over het badschuim te lopen, dat was ook een goed idee! Warm water is trouwens nog lekkerder dan dat uit de kraan! Warm badwater is heerlijk1 Douche water ook, maar alleen als de baas neit spettert. De poes is ook gek op sommige thee soorten, als ik dat dan drink dat trek ze zo'n kop met van die grote ogen, kopie schuin en probeert ze dr kop in mn glas te steken... Munt thee vind ze bijvoorbeeld erg interressant.