ik ben echt heel trots op mijn hond en uiteraard ook op de pups

Bren79 schreef:Gefeliciteerd met 8 mooie wolkjes
jammer van nr 9, maar alsnog mooi nest
en idd ook mijn vraag hebben ze een stamboom?(of alleen de ouders?) zal stiekem eens aan mijn vader vragen die wel wel graag weer een duitse(alleen zijn partner niet haha) al weet ik niet of het nu al verstandig is omdat de duitse die ze nu hebben echt oud begint te worden, en die vind dat jonge grut wel erg druk.
ze hebben helaas geen stamboom
de ouders van de teef hebben wel een stamboom maar helaas heeft de fokker van mijn hond toen de tijd nooit een stamboom aangevraagd
dus helaas heeft de teef geen stamboom
volgens mij heeft de reu die mijn teef heeft gedekt wel een stamboom
WinBinChes schreef:Gefeliciteerd! Lieve mama ook zeg!
de moeder is echt een hele lieve hondheb nog nooit zo'n lieve hond gehad of gekend
Suelza schreef:Proficiat Anous! Wat veel puppies!!! Ik zou er ook wel 1 willen, maar dat gaat mijn wederhelft niet goe vinden, vrees ik
gewoon even doorzeuren bij je wederhelft 
en vooral elke keer foto's laten zien

ponyparadijs schreef:He wat ik me afvroeg Anousca is hoe gaat Luara nu met je nieuwe aanwinst nu ze een nest heeft?
met luara gaat het heel goed
ook in combinatie met de andere hond
die heeft heel weinig interesse
ze heeft 1 keer geprobeerd om bij de pups te kijken en toen heeft luara 1 keer haar lip opgetrokken en nu is het klaar
daarbij ben ik constant bij de honden als ze alle 2 in de woonkamer zijn (de pups liggen namelijk in de woonkamer)
als ik weg ga of naar bed ga dan gaat de andere hond apart zodat ze niet bij luara en de pups kan komen

die van mij is in die paar weken ook al zo enorm gegroeid en de oren gaan nu echt staan. Haast niet te geloven dat ze dan zo klein zijn geweest