Van een dier tenminste.Hoewel hanen hem dacht ik zelf intern hebben hangen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Yviertje schreef:Ragdollcat volgens mij is dit een kippenei-boer geen kippenvlees boer. Is totaal wat anders.
Ik vind het iig erg interessant, hoe is dit gekomen? Weet je dat toevallig?
CarinaR schreef:Windeieren, jazeker, echt heel maf voelen die aan.
Ragdoll, deze kippen zijn bijna 36weken en hadden dus al 30 weken dood moeten zijn volgens Jou.
! BaileyMix schreef:Niks niet grappig. Dit is waarom ik tegen van die (grote) pluimvee bedrijven ben...Ieder dier heeft toch recht op medische zorg waar nodig? Je zegt dat dit dier je brood verdiend...Zou je haar dan niet wat hulp moeten bieden? Het is ook een dier hè, geen levenloos fabrieksproduct
Maar wil het zelf wel zien!

) Haan bekijkt t is... en vol met zn snavel tegen mn wondje... auw, bloeden.
En ik denk dat jij echt heel goed met je kipjes omgaat, dat daar nog veel kippenboeren van kunnen leren 
En wat voor soort kip is het? Of is het geen specifiek ras.
) DaisNBenj schreef:Ik ben het volledig eens met Minka en Xena. Ze kan nu echt niet iedere kip laten opereren als er iets aan scheelt hoor.
Topicstarter bedoelt gewoon met de foto dat het grappig is dat het lijkt alsof deze hen een balzak heeft hangen.
Niet zo kleinzerig zijn mensen. Als ze morgen zou komen zeggen dat ze de kip de nek heeft omgedraaid dan
word er gezegd:
"Wat zielig? Waarom? De kip had toch geen pijn, die had toch gerust kunnen blijven leven?".
Dus mensen, take it easy... Vergeet niet te ademen tussen je woorden door en bekijk het eens nuchter.
Het is gewoon een grappige foto: Een hen met "balzak". Het is geen mishandelde kip, ook niet verwaarloosd.
Het is gewoon een kipje met een mankement, dat op foto grappig oogt. Als dit beest voor de rest geen last
heeft of pijn verdient dit dier een evenzeer waardig leven.