Wauw wat een prachtige beestjes zijn het toch! Geen showkwaliteit of wel, voor mij zijn ze allemaal even mooi haha ik vraag me ook wel af in wat voor prijscategorie zo'n kittens nu vallen?
Ik zou zeggen nu, Limoen Laat ons maar weer lekker meegenieten Wat is trouwens het verschil in een heilige Birmaan en een Ragdoll?? Ik ben me er een beetje in aan het verdiepen, want ik zou echt dolgraag een kat willen. En een paar rassen springen er echt uit voor me Mag ook per pb hoor
roxiie
Geplaatst: 23-05-11 18:15
Iris82 schreef:
Ow *grin* ik zou ook echt geen keuze maken op wat wel of geen showkwaliteit is hoor. Ik hou van 'net iets anders'. Tis dat mijn vriend geen katje wil, maar anders...
Hehe, mijn vriend is bij het zien van deze foto's spontaan om
laura1987
Geplaatst: 23-05-11 18:27
Nu nu nu Limoen Ik kan niet genoeg van onze mooie meid krijgen tot ze hier rondloopt
Voor iedereen die geintresseerd is in het donkere kitten, het is echt een schatje!!! Ze is zeker de prijs en een kijkje waard.
Limoen
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 19:52
Sorry Laura... Je dame had geen zin in poseren. Ze waren behoorlijk terror Layla zat bij me op schoot, het stókje aan te vallen. De andere 2 zaten wel op de tafel maar ze vonden het leuker om te rennen er eraf te vliegen en 't papier te verscheuren dan poseren. Ik zal 't dit weekend weer proberen
hahahah limoen der houden is geen optie... Dan breek je sowieso 2 harten en arme zielige onschuldige fientje heeft dan geen mooi prinsessen vriendinnetje
hahahaha hou dat gevoel vast en kom der als je tijd heb en ze oud genoeg is toch maar brengen Dan gaan we de rollen omdraaien en mag jij bij ons kittenkroelen