4,5 maanden oude Maine Coon kater Sylvester stelt zich voor!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

diesel83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 18:47

leuke coon. heb zelf ook 2 maine coons moeder en inmiddels gecastereerde zoon van 1 jaar. Het ondeugende ken ik wel ja volgens mij hoord dat gewoon ook bij het ras. Vooral de katers zijn veel speelser en ondeugender dan de poezen. althans dat merk ik aan die van mij.

En de coons weten gewoon dat ze prachtig zijn haha arrogantie :o

Anoniem14

Re: 4,5 maanden oude Maine Coon kater Sylvester stelt zich voor!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 19:03

Ja echt een deugniet soms! Met water spelen vindt hij ook geweldig, meer coons hier die dat ook doen? Hij drinkt mee met de honden uit een grote waterbak. Regelmatig staat hij er met zijn voorpoten gewoon in :P

Oja zijn ding van de laatste tijd is, bier drinken :+ Zit je met je flesje bier op de bank, doet hij gewoon 1 poot om de hals van het flesje, trekt het naar zich toe en gaat rustig bier van het flesje likken <<) Geeft echt hele grappige plaatjes :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:18

Hahhaha, heb je daar fotos van??

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:38

die van mij (7) slurpen altijd uit mijn wasbak en uit de kraan. Bijna alle coons zijn dol op water, daar staan ze ook bekend om ;)

Axioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:39

Wat een schatje! Ik vind z'n ren trouwens héél erg leuk; prima gedaan! ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:40

Echt waar ?? Ik wil eigenlijk in de toekomst een katje aanschaffen en ik vind main coons te gek, maar ik heb fotos gezien van heilige birmanen en die vind ik ook echt prachtig. Maar nu jullie dit zeggen van het water, dat vind ik toch wel erg leuk :)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:41

Emytje schreef:
Mooie jongen hoor! :))

Schitterende ren ook! Heb je daar wat meer foto's van? En dan meer van de constructie? Wij zijn ook bezig met een kattenren bouwen in onze achtertuin. Het word 5,5 meter bij 5 meter, ongeveer de helft van onze tuin.

je hebt trouwens ook speciale panelen ( kattenren panelen of voliere panelen) die kun je elke keer weer verplaatsen en verbouwen, is ook echt ideaal! vaak zo rond de 30 euro per paneel, kost een beetje maar zijn wel van aluminium

edit: ga ff je topic spammen ;)
Hier een slechte kwaliteits foto. Maar zie je dat mijn ene coon in de waterbak buiten zit te bungelen ;)
Afbeelding

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 21:52

deflon: Ja ga je eigen topic openen!!! :+ Nee hoor grapje! Oooh je brengt me op ideeën met die waterbak! Kan in de ren ook iets met water maken :D

rocymax: Ja water vinden ze echt heel leuk! Zeiden de fokkers ook al, die van hun gingen zowat mee in bad :P Syl ook, als wij in bad zitten met zijn poten door het water maaien en daarna alles nat spetteren met zijn natte poot!

Minder charmant is dat hij ook graag uit de wc drinkt als hij de kans krijgt... :Y)

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 21:59

haha, nee blijf lekker jou topic spammen :P
hou er wel rekening mee dat deze bak op de foto wel snel lek is ( is een soort van regenton achtig iets bij een tuinzaak weg. Kun je beter een mini vijver maken. Heb inmiddels een twee meter hoge krabpaal zelf gemaakt ( ja ik kom nog op ideeën met dit topic n.a.v. jou dikke touw) heb gewoon een houten paal gepakt en daar 8mm sisal touw omheen gespannen, poezels waren er erg blij mee en hongen bovenin, erg leuk om te zien.

weet trouwens of je al bekend bent op het maine coon forum, zou daar eens gaan spieken als ik jou was ;)

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:06

ik vind het hartstikke leuk :D Grappig zo met dat water :D

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:11

deflin schreef:
haha, nee blijf lekker jou topic spammen :P
hou er wel rekening mee dat deze bak op de foto wel snel lek is ( is een soort van regenton achtig iets bij een tuinzaak weg. Kun je beter een mini vijver maken. Heb inmiddels een twee meter hoge krabpaal zelf gemaakt ( ja ik kom nog op ideeën met dit topic n.a.v. jou dikke touw) heb gewoon een houten paal gepakt en daar 8mm sisal touw omheen gespannen, poezels waren er erg blij mee en hongen bovenin, erg leuk om te zien.

weet trouwens of je al bekend bent op het maine coon forum, zou daar eens gaan spieken als ik jou was ;)

Ja zal es nadenken, volgens mij staat er hier zelfs nog zo'n zinken tobbe ergens rond te zwerven, ideaal :P Wil ook nog zoiets waar hij echt in kan klimmen. Doet hij in het touw (nog) niet echt. Had idd ook het idee een boomstam met een touw er omheen gedraaid. Handig, een vriend die dagelijks een hoop houtafval verzameld :D Heb al wat mooie stammen aan de kant gelegd.

Ben nog geen lid van het maine coon forum nee, wel eens op gekeken. Zal me daar binnenkort ook eens aanmelden :j

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 22:13

Als je dan bv een vijver er inmaakt, of bv die zinken tobbe, kan het dan niet gebeuren dat de kat erin valt en er niet meer uit kan komen?? Misschien is dit wel een heel domme vraag :o?

Anoniem14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-11 22:22

Daar let ik wel op hoor! Don't worry :) zal eens kijken hoe of wat. Moet niet te diep zijn natuurlijk!