En de coons weten gewoon dat ze prachtig zijn haha arrogantie
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Zit je met je flesje bier op de bank, doet hij gewoon 1 poot om de hals van het flesje, trekt het naar zich toe en gaat rustig bier van het flesje likken
Geeft echt hele grappige plaatjes
Emytje schreef:Mooie jongen hoor!
Schitterende ren ook! Heb je daar wat meer foto's van? En dan meer van de constructie? Wij zijn ook bezig met een kattenren bouwen in onze achtertuin. Het word 5,5 meter bij 5 meter, ongeveer de helft van onze tuin.

Nee hoor grapje! Oooh je brengt me op ideeën met die waterbak! Kan in de ren ook iets met water maken 
Syl ook, als wij in bad zitten met zijn poten door het water maaien en daarna alles nat spetteren met zijn natte poot!

deflin schreef:haha, nee blijf lekker jou topic spammen
hou er wel rekening mee dat deze bak op de foto wel snel lek is ( is een soort van regenton achtig iets bij een tuinzaak weg. Kun je beter een mini vijver maken. Heb inmiddels een twee meter hoge krabpaal zelf gemaakt ( ja ik kom nog op ideeën met dit topic n.a.v. jou dikke touw) heb gewoon een houten paal gepakt en daar 8mm sisal touw omheen gespannen, poezels waren er erg blij mee en hongen bovenin, erg leuk om te zien.
weet trouwens of je al bekend bent op het maine coon forum, zou daar eens gaan spieken als ik jou was
Wil ook nog zoiets waar hij echt in kan klimmen. Doet hij in het touw (nog) niet echt. Had idd ook het idee een boomstam met een touw er omheen gedraaid. Handig, een vriend die dagelijks een hoop houtafval verzameld
Heb al wat mooie stammen aan de kant gelegd.
zal eens kijken hoe of wat. Moet niet te diep zijn natuurlijk!