euhhhhhhhhh geen idee eigelijk, ze woont bij thor en hercules:) *mijn eigen fokjes* nouja weet wel lol maar niet uit me hoofd grin moet ik weer opzoeken heb nu even geen zin in. tis toch niet zover nog, maar ze heeft oke van de DA (heeft toen ze klein was klein ongelukje gehad) dus ze moeten eerst nog cattery aan gaan vragen end an testen, maargoed phantom is nog niet zover lol hij moet eerst nog beetje groeien:)
rocymax
Geplaatst: 23-05-11 20:35
Wat een geweldig lieve katjes Leuk om zo het hele topic te lezen en ze van heel klein zo mooi te zien worden
Ik heb m live gezien gisteren en lekker geknuffeld, hij is stoer en cool! Wel nog een pukje vergeleken met de rest van zn huisgenoten, zeker Assie! Maar die is ook ooit zo klein geweest.....
irritantje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-11 22:43
de eerste keer gezammelijk eten!
irritantje
Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-11 12:41
het ventje (zijn bijnaam) voelt zich al helemaal thuis en is dikke vriendjes met Ymir:)
ja hij was meteen thuis hij is zo makkelijk:) tiss wel dondersteen hoor:) als ie iets niet wilt dan laat ie dat merken aan je.. *dat wil zegeg dan laat ie gewoon een scheet!*
nou zijn mijn katten ook makkelijk hoor.. op minoes na dan (de huiskat, maar die vind de rest nog steeds niet lief)